اخبار داغ

چه بهتر خودروی حامل خبرنگاران با سرعت کم از وزیر جا بماند!

آیا اختصاص خودروی مستهلک برای خبرنگاران در سفر وزیر به این استان عمدی بود؟!

آیا اختصاص خودروی مستهلک برای خبرنگاران در سفر وزیر به این استان عمدی بود؟!
بارها از سوی مسئولین دولتی در کردستان مظلوم بودن دولت و اطلاع رسانی ضعیف از دستاوردهای آن مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اخیرا مسئول روابط عمومی استانداری کردستان نیز گفته بود دولت رسانه فراگیر ندارد و رسانه ها را نیز به پوشش آنچه مدنظر دولت است الزام نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی حتی گفته بود صحیح نیست که به رویکرد دولت در خصوص اطلاع رسانی انتقاد شود!

,

 

,

هر کس چنین سخنانی را در کنار انتقاد مسئولین از اطلاع رسانی ضعیف می شنود گمان می کند که مسئولین بویژه در استانداری کردستان، خود برای اطلاع رسانی هر آنچه در توان داشته اند انجام داده اند.

,

 

,

اما آنچه در عمل دیده می شود خلاف این است، برنامه ریزی های نامناسب در زمینه برگزاری جلسات به طوری که گاها چند نشست یا به طور همزمان یا تقریبا همزمان با هم و به منظور همپوشانی برگزار می شود.

,

 

,

این امر خود نشان دهنده هماهنگی نکردن و در واقع عدم دخالت روابط عمومی استانداری کردستان در چینش و دادن نظم و ترتیب به جلسات است!

,

 

,

از سوی دیگر اطلاع رسانی محدود به رسانه ها و خودی و غیرخودی کردن آنها یکی دیگر از نشانه های کم اهمیتی موضوع اطلاع رسانی فعالیت های دولت نزد استانداری کردستان و بویژه روابط عمومی این نهاد است.

,

 

,

اما انتظار می رود که در هفته دولت دیگر چنین اشتباهاتی رخ ندهد و دولت کمی به اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های خود اهمیت بیشتری بدهد.

,

 

,

چنین تصوری نیز روز گذشته و در ارتباط با هماهنگی برای همراهی کردن اهالی رسانه با وزیر در یکی از سفرها به شهرستان های استان کردستان کاملا خلاف آن ثابت شد.

,

 

,

جریان از این قرار بود که باوجود بلا استفاده بودن یکی از خودروهای تویوتای مدل هایس استانداری کردستان، تنها یک مینی بوس بنز مستهلک در اختیار خبرنگاران و عکاسانی گذاشته شد که قرار بود کاروان وزیر را که با سرعت های گاها غیرمتعارف در خیابان ها و جاده ها عبور می کنند، همراهی کنند.

,

 

,

این خودروی مستهلک در همان ابتدا نتوانست به کاروان وزیر که عازم مزار شهدا بود هم برسد و وقتی به مزار شهدا رسید که کاروان وزیر آموزش و پرورش دیگر از شهر خارج شده بود.

,

 

,

نتیجه گیری نویسنده بر این است که دیگر چه مدرک و مستندی مهمتر از این رویداد می توانست ثابت کند که مسئولین استانداری کردستان و بویژه حوزه روابط عمومی خود اهمیتی به رسانه ها و بازتاب فعالیت های دولت نمی دهند و تنها مدعی این موضوع می شوند تا آن را مستمسک مظلوم نمایی کنند.

,

 

,

البته فرضیه دیگری نیز مطرح می شود و آن اینکه اختصاص خودرویی مستهلک برای خبرنگاران عمدی بوده است چرا که طرح خاص و جدی برای افتتاح وجود نداشته است که گروهی از خبرنگاران را همراه وزیر کنند بنابراین چه بهتر با خودرویی با سرعت کم، خبرنگاران از وزیر جابمانند!

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه