اخبار داغ

ناامنی در واگن‌های اختصاصی بانوان

ناامنی در واگن‌های اختصاصی بانوان
اخیرا در مترو تهران، آقایان به واگن‌های اختصاصی بانوان می‌روند که حراست مترو در مقابل این اقدامات واکنش نشان نمی‌دهد و در مقابل درگیری‌های بانوان با آقایان هیچ واکنشی از خود برای حفظ امنیت بانوان نشان نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از سرج24،متروی تهران به عنوان یکی از خدمات کلان حمل و نقل شهری در تهران روزاه میلیون‌ها نفر را در سطح تهران جابجا می‌کند؛ در این میان با وجود تراکم جمعیت موجود در قطارهای این ناوگان حمل و نقلی و ایجاد فضایی امن برای قشر خانم متروی تهران ابتدا و انتهای قطارهای مترو را در اختیار اخانم ها قرار داده است؛ این اقدام در سال های اخیر در حالی طراحی و اجرا شده است که ضرورت حفاظت و ایجاد نظم از سوی حراست مترو برای عدم اجازه ورود آقاین به این واگن های اختصاصی را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران شاهد درگیری یکی از بانوان با آقایانی بود که به واگن اختصاصی بانوان رفته بودند و برای اعتراض به این مسئله از قطار خارج می‌شود که با عدم واکنش حراست برای تأمین امنیت این خانم مواجه می‌شود و راننده قطار نیز درها را بسته و وسایل این مسافر در مترو می‌ماند.
 
یکی از مسئولین مترو گفت: بارها این اتفاق افتاده است که خانم‌ها از قطار بیرون آمده اند و برای این مسئله اعتراض کردند، حتی یک مورد بود که شخص نوزاد 2 ساله خود را در قطار جا می‌گذارد و برای اعتراض به بیرون می‌آید که راننده قطار در را می بندد و حرکت می‌کند.
 
بر اساس این گزارش،این اقدامات گفته شده در حالی صورت می‌گیرد که حراست مترو تهران هیچ اقدامی را در جهت تأمین امنیت واگن‌های بانوان انجام نداده است.
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه