اخبار داغ

اظهارات تامل برانگیز معاون استاندار اردبیل؛

شریفی: مطرح کنندگان موضوع فیش های حقوقی فضای امن کشور را ملتهب می کنند!

شریفی: مطرح کنندگان موضوع فیش های حقوقی فضای امن کشور را ملتهب می کنند!
در حالی که فیش های کثیف مدیران دولتی قلب مردم را جریحه دار کرده و هنوز پس از گذشت ماهها از این معضل هیچ برخوردی از سوی دولت با خاطیان جهت التیام این درد صورت نگرفته است؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل موضوع فیش های حقوقی را "سخنان تکراری و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور" عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، طاهر شریفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال خطاب به منتقدین دولت گفته است که با توجه به امنیت و آرامش حاکم برفضای کشور عده ای سعی دارند با طرح مسائلی همچون دریافت حقوق های نجومی و یا برجسته کردن مشکلات اقتصادی فضای جامعه را با نزدیک شدن به انتخابات ملتهب و دولت را زمین گیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر, جلسه شورای اداری شهرستان خلخال,

وی بیان کرد: سیاست دولت حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری، حل مشکلات اقتصادی مردم با تعامل با سایر کشور های جهان است و در این راستا دولتمردان دولت تدبیر و امید موفق به مهار تورم، تثبیت نرخ ارز و کاهش درصد رشد اقتصادی منفی شده اند.

,

شریفی خطاب به افرادی که به تریبون های مختلف دسترسی دارند گفت: بهتر است به جای پرداختن به سخنان تکراری همچون حقوق های نجومی که پیش از این جواب آن به صراحت اعلام شده مردم را به وحدت، همدلی و تلاش برای توسعه کشور دعوت کنید.

,

در پی این اظهارات آقای معاون، نگارنده موضوعاتی را در این باب مطرح می کند که خارج ازلطف نیست.

,

ملتهب کنندگان فضای جامعه: آقای معاون طرح مشکلاتی همچون فیش های حقوقی که قلب مردمی را جریحه دار کرده است، مسئله ای واقعی و به دور از هر گونه فرافکنی است، با این حال جنابعالی آن را غیر واقع تلقی می کنید و تهدید برای دولتی که از آن سخن می گویید به هیچ عنوان قابل بحث نیست؛ چرا که کارآمدی و یا ناکارآمدی دولت را همین مردم تعیین خواهند کرد نه عده ای که خواهان برخورد قاطع با نجومی بگیران است؛ گر این عده از سوی جنابعالی التهام کنندگان جامعه هستند!

,

سیاست دولت در احیای منویات رهبر انقلاب: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری که به گفته جنابعالی سیاست دولت بوده اولاَ نیازمند یکسری آمارها و عملکرد 3 ساله تدبیرتان است؛ ثانیاَ اقتصاد مقاومتی که سرآمد منویات رهبر انقلاب می باشد چه اقداماتی از سوی دولت برای احیای این سیاست ملی مردمی صورت گرفته است؛ ثالثاَ رهبر انقلاب اولین شخصیت انقلابی هستندکه به عنوان رهبر ایران اسلامی پیگیر ماجرای فیش های حقوقی بوده و خواستار برخورد با خاطیان این معضل شده اند؛ این درحالی است که هیچ پرونده ای از سوی دولت برای رسیدگی به این موضوع به قوه قضایه منتقل یا ارسال نشده است.

,

حل مشکلات اقتصادی کشور و مهار تورم: فرار رو به جلوی دولت با کدامین هدف؟ هنور جیب مردم خالی است و معیشت مردمی بحرانی؛ با این وجودسخن از حل مشکلات اقتصادی به میان می آید، بیکاری و مهاجرتی که این روزها گریبان گیر جوانان و خانواده های کوثری و خلخالی است آیا مصداق افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی در منطقه نیست؟!

,

پرداختن به مسائلی همچون، تعرض به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده، امضا تاریخ ساز برجام!، گشایش های پسا برجام!، بتن ریزی در قلب دستاورد هسته ای جوانان ایرانی، امحا 1700 تن سیب زمینی، استمرار تحریم بانک های ایران پس از امضا برجام، تاخیر در ارائه بودجه سال 95 پیامد دیگر برجام، افشای آدرس صرافی فریدون!، تقریبا هیچ پسابرجام!!، دزدی آشکار آمریکا از اموال ایران/ گشایش های پسابرجامی برای آمریکا!، چالش آلبالویی وزیر ارشاد دولت یازدهم!، کاهش بودجه دفاعی کشور عیدانه دولت در سالگرد توافق هسته ای، تعطیلی کارخانجات نوستالژیک ایران ارج و 14هزار واحد صنعتی دیگر در کشور، فیش های (نا)حقوق نجومی، سرکش کشی حسابهای مردمی با AFTF، کف زدن دولت برای افزایش صادرات نفت، وزیر بهداشت و  اعتراف به وضع حمل های قاجاری تا قبل از دوران روحانی!، بِگم بِگم های دولت روحانی، قراردادهای نفتی جدید، لکه ای که طلای سیاه را روسیاه می کند، لغو کنسرت ها در مذهبی ترین شهر کشور و اعتراض روحانی به یک بام و دوهوایی وزیر ارشاد و ... هایی دیگر؛ آیا این مسائل را راهکاری برای گشایش اقتصادی کشور می دانید؟!

,

حمله به دولت قبل: این مسئله هم که دیگر به عرف در سطح کشوری تبدیل شده است و دولت روحانی هر حرکت ناکارآمدی را منتسب به دولت پیشین می داند؛ گر چه آن دولت هم دست کمی از این دلوت نداشته است.

,

افتتاح پروژه ها و اعتبارات استانی و شهرستانی: خلاصه میکنیم، راه آهن اردبیل میانه، سد گیوی، پایاب سد گیوی، بیمارستان 32 تختخوابه گیوی و دهها پروژه و ... ای که هنوز در گیرودار افتتلح هستند مصداق بی توجهی است.

,

امید است به رغم وجود مسائل و مشکلات ملموس در سطح کشور، همه در راستای توسعه همه جانبه منطقه و کشور عزیزمان ایران و همچنین محقق شدن منویات مقام معظم رهبری گامی موثر برداریم.

,

نتیجه تصویری برای فیش های کثیف

, نتیجه تصویری برای فیش های کثیف, نتیجه تصویری برای فیش های کثیف,
معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد
, معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد, معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد,

معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد

, معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد, معاون استاندار اردبیل فیش های حقوقی را غیر واقع و مطرح کنندگان این موضوع را التهاب کنندگان فضای امن کشور عنوان کرد,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه