اخبار داغ

سعیدقاسمی:

دشمن به دنبال پیاده کردن دوباره ماجرای «جام زهر» در کشور است/ لیبرال‌ها در فتنه 88 جانی تازه گرفتند

دشمن به دنبال پیاده کردن دوباره ماجرای «جام زهر» در کشور است/ لیبرال‌ها در فتنه 88 جانی تازه گرفتند
عضو جبهه فرهنگی انقلاب با اشاره به ماجرای جام زهر در دوران دفاع مقدس گفت: دشمن بنا دارد همین بساط و فیلم را مجدانه دوباره با همان ترفند دوباره پیاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید قاسمی شامگاه دوشنبه در نشست بصیرتی نفوذ، فتنه و انتخابات که با حضور اعضای دفاتر شورای نگهبان شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌ و میاندشت در سالن سپاه شهر داران برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تقریباً تا دو سال دیگر وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم که معمولاً لفظ چله و چهل برای جریان و اتفاقی استفاده می‌شود که کامل شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به حضور مجدانه انقلابیون در پرچم‌داری انقلاب اسلامی گفت: چند سال پیش قبل از بحران داعش، دروغی منتشر شده بود که مردم خسته شده‌اند و چنانچه اتفاقی بیفتد مردم پای‌کار نمی‌آیند.

,

قاسمی افزود: زمانی که بحران سوریه پیش آمد به‌ یک‌ باره بسیاری از مردم برای حفظ حریم، داوطلب حضور در سوریه شدند که این موج داوطلبان همچنان ادامه دارد و این تعبیر که مردم خسته هستند را رد کرد.

,

*دشمن به دنبال پیاده کردن «فتنه» و ماجرای «جام زهر» در کشور است

, *دشمن به دنبال پیاده کردن «فتنه» و ماجرای «جام زهر» در کشور است, *دشمن به دنبال پیاده کردن «فتنه» و ماجرای «جام زهر» در کشور است,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به قطعنامه 598 با تعبیر «نوشیدن جام زهر» در زمان جنگ ایران و عراق اظهار کرد: جام زهر واقعه‌ای بسیار تلخ بود که تاکنون نسبت به آن حرف‌ و حدیث‌های زیادی داریم که برخی‌ها را شنیدیم و خیلی‌ها نیز در فتنه 88 برای ما برملا شد و نسبت به این واقعه تلخ تاریخی به همین راحتی نمی‌گذریم.

,

وی یادآور شد: دشمن بنا دارد همین بساط و فیلم را مجدانه به همان ترفند دوباره پیاده کند.

,

قاسمی اضافه کرد: بعضی‌ها معتقدند که با داستان نحس برجام، زهر دیگری به رهبر معظم انقلاب خورانده شد و بعضی‌ها نیز معتقدند که این اتفاق نیفتاده است.

,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب طی سخنرانی اخیر خود از این واقعه با عنوان سم مهلک نام‌ برده است، گفت: امام‌ جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و گستاخی افراد که در جواب رهبر انقلاب گفته بودند، کوبید.

,

این عضو جبهه فرهنگی انقلاب با تأکید بر اینکه باید دلواپس باشیم، اذعان کرد: در این چهار دهه، تجربه ما و آثار چالش‌های درونی بسیار زیاد و مافوق تصور بوده است.

,

وی اضافه کرد: تاکنون به این فکر کرده‌اید چه بلایی سر مصر آمد، لیبی و تونس چه شد؟ به انقلاب اسلامی و عوامل توفیق و پیروزی که با گذشت حدود چهار دهه از این انقلاب همچنان با نشاط و شکوه نگه‌ داشته شده است، فکر کرده‌اید.

,

قاسمی ادامه داد: باید دید در جریان انرژی نهضت آزادی با داشتن چهره‌های قدر که در نهایت یک شاخه انحرافی از اسلام ناب شدند، چگونه نظام آنان را پس زد و برای آن چقدر تلفات دادیم.

,

وی با اشاره به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی و نوشتن استعفای مهندس بازرگان و فعالیت دانشجویان خط امام، گفت: بعد از نوشتن استعفای مهندس بازرگان و موافقت امام با این استعفا، بازرگان بعد از آن در جبهه و جنگ آمد و حتی با نامه‌نگاری به امام درخواست پایان جنگ را داشت.

,

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در مرحله‌ای بازرگان به‌ کل حذف شد ولی عوامل آن همچنان باقی هستند و در فتنه 88 جانی دوباره گرفتند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه از مسعود و مریم رجوی با عنوان تروریست و جنایتکاران بی‌نظیر تاریخ یاد کرد و گفت: نبرد با جریان مسعود رجوی و مجاهدین خلق وقت و منافقینی که بعداً این لقب را گرفتن، پدیده دومی هستند که انقلاب بسیار سفت‌ و سخت و سنگین و پیروزمندانه از آن بیرون آمد.

,

* پرونده 598 همچنان باز است

, * پرونده 598 همچنان باز است, * پرونده 598 همچنان باز است,

وی 8 سال دفاع مقدس را تجربه بسیار عظیمی از شکست‌ها و پیروزی‌ها دانست و گفت: واقعه تلخ برجام مقدماتی یا همان قطعنامه 598 (یعنی همه جریان کمیته عقلا) که در گرماگرم نبرد، برای مذاکره در قلب تهران تلاش کردند و بعد از اینکه امام شنیدند بر دهانشان زد؛ هنوز جای سؤال است.

,

وی افزود: چه کسانی چنین فرش قرمزی را در گرماگرم جنگ زیر پای دشمن پهن کرد.

,

قاسمی تأکید کرد: پرونده عوامل این اتفاق حی و حاضر و پرونده همچنان باز است که آنانی که در گرماگرم جنگ برای آمریکا و اسرائیلی‌ها فرش قرمز پهن کردند چه کسانی بوده‌اند و با چه اهدافی این اقدام صورت گرفت.

,

وی ادامه داد: شاید اگر مسیر انقلاب به دست این گروه انحرافی‌ها نمی‌افتاد فراموش می‌کردیم اما به دلیل اینکه جریان زر و زور و تزویر توفیق پیدا کرد که سوار کار شد واجب است این اتفاقات را بازخوانی کنیم.

,

*خطر فتنه همیشه در کمین است

, *خطر فتنه همیشه در کمین است, *خطر فتنه همیشه در کمین است,

این عضو جبهه فرهنگی انقلاب در ادامه تصریح کرد: 10 سال بعد از برجام مقدماتی 598، سال 78 دوباره اتفاق افتاد، شیطنت مجلس وقت، روزنامه‌ها در دوره اصلاحات، گفت‌وگوی تمدن‌ها، آغوش گشودن به روی استکبار و چراغ سبز روشن کردن برای آنان، برای اینکه به شکل نرم کار نظام را تمام کنند که موفق نشدند.

,

وی با اشاره به اینکه بعد از 10 سال دوباره فتنه 88 با حضور چهره‌هایی که باور نمی‌شد، اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: فتنه همیشه در کمین است و باید حواسمان جمع باشد و کوچک‌ترین غفلت، سقوط در پرتگاه را به دنبال دارد.

,

وی سازش‌ترین دوره را همین دوره برجام دانست و گفت: در چه دوره‌‌ای اینگونه بوده است که دشمن راه نفوذ پیدا کند و هر هفته گروه جاسوسی بفرستد و این‌ها از نتایج غیبی پسابرجام است.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: باید تاریخ را مرور کنیم و واقعیت‌های تاریخ را با بصیرت برای فرزندان بیان کنیم.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه