اخبار داغ

دستگیری 6 مدل در مشهد

دستگیری 6 مدل در مشهد
ماموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 6 مدلینگ را با صدور دستور قضایی در مشهد بازداشت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 6 مدلینگ را با صدور دستور قضایی در مشهد بازداشت کردند.

این افراد با قرار گرفتن در کنار زنان و مردان نامحرم در مجالس عروسی و یا آتلیه ها، به تهیه فیلم و عکس اقدام می کردند.افراد دستگیر شده همچنین متهم هستند که به عنوان مدل عروس و یا مد لباس تصاویر خودشان را در فضاهای مجازی قرار می دادند و با تبلیغات گسترده به دنبال جذب مشتری بودند.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد درباره چگونگی فعالیت افراد دستگیر شده به خراسان گفت: قبلا از طریق نیروهای سپاه پاسداران و دستگاه قضایی هشدارهایی به افرادی که تحت عنوان مدلینگ، گریمور، آتلیه و غیره فعالیت می کردند، داده شده بود تا دست از این اعمال خلاف عفت عمومی بردارند که بسیاری از این افراد به تذکر و هشدارها عمل کردند و راه صحیح را انتخاب کردند اما برخی دیگر از آنان همچنان به این موضوع بی توجه بودند و اقدامات مجرمانه خود را ادامه دادند.
 
قاضی حیدری افزود: به همین دلیل با صدور دستور قضایی ماموران اطلاعات سپاه پاسداران وارد عمل شدند و 6 تن از این افراد را بازداشت کردند. وی تصریح کرد: اتهام افراد دستگیر شده در این پرونده فراهم نمودن موجبات فساد است که برخی از آنان نیز در آرایشگاه های زنانه فعالیت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع:روزنامه خراسان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه