اخبار داغ

پرچمدار کاروان پارالمپیک :

تمام تلاش خود را برای موفقیت در پارالمپیک کرده ام

تمام تلاش خود را برای موفقیت در پارالمپیک کرده ام
عشرت کردستانی، بانوی پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک 2016 ریو گفت : تمام تلاش خود را برای موفقیت در پارالمپیک کرده‌ام و هم اکنون چشم به مسابقات دارم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “ورزش خبر”  بعد از اینکه کیمیا علیزاده به عنوان اولین بانوی مدال‌آور ایران در المپیک به دفاع از نوع پوشش بانوان مسلمان در مسابقات بین‌المللی پرداخت دو بانوی دیگر ورزشکار کشورمان نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نوع پوشش خود در رقابت‌های بین‌المللی را افتخاری برای خود عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “ورزش خبر”,

عشرت کردستانی، بانوی پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک 2016 ریو اظهار کرد: احساس غرور می‌کنم که رهبر عزیزم از حضور بانوان مسلمان و باحجاب در میادین ورزشی به عنوان یک کار عظیم یاد می‌کنند و شنیدن این کلام رهبر معظم انقلاب برایم بسیار ارزشمند بود.

,

کردستانی با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی خود برای حضور در پارالمپیک تصریح کرد: برای آمادگی از یک‌سال قبل تمرینات سختی را شروع کردم، می‌دانستم که این میدان ورزشی جایی نیست که با کوتاهی در تمرینات بشود جایگاهی به دست آورد، به همین دلیل تمام تلاش خود را برای موفقیت در پارالمپیک کرده‌ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه