اخبار داغ

آباد: بررسی ها را از من شروع کنید

آباد: بررسی ها را از من شروع کنید
عضو شورای شهر تهران طی نامه ای به قالیباف با اشاره به خبرهای اخیر در خصوص املاک واگذار شده شهرداری، از وی خواست تا در مقام پاسخگویی صریح ،در درجه اول به اذهان عمومی و بعد به شورای شهر، موضوع به صورت موردی توضیح و در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه آباد در نطق پیش از دستور دویست و هشتاد و هفتمن جلسه شورا نامه خود به شهردار تهران را قرائت کرد که در ادامه مشروح کامل آن آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, معصومه آباد در نطق پیش از دستور دویست و هشتاد و هفتمن جلسه شورا نامه خود به شهردار تهران را قرائت کرد که در ادامه مشروح کامل آن آمده است:,

جناب آقای دکتر قالیباف_ شهردار محترم تهران

,

این هفته شهر در التهاب خبری بوده است که به حوزه مدیریت شهری مربوط می شود و شهروندان متحیر پی در پی خبرهایی می شنوند که می تواند اعتماد آنها را خدشه دار کند. پس از خبر فیش های نجومی، خبری با عنوان املاک نجومی به چشم می‌خورد که کام مردمی را تلخ نمود که از پس اجاره ماهیانه منزل مسکونی خود بر نمی‌آیند. از بد حادثه نام پنج تن از اعضای شورای شهر در این لیست منتشر شد. اینجانب ضمن اینکه شکایت شخصی خود را از منتشر کنندگان این خبر کذب در مجامع قضایی مطرح خواهم کرد، جدای از شخصیت و هویت حقیقی بر خود لازم می‌دانم در جایگاه عضو شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم که مسکن بزرگترین دغدغه معیشتی آنها محسوب می شود جهت تنویر افکار عمومی اقدامی عاجل صورت پذیرد.

,

جنابعالی در سخنرانی روز شنبه 06/06/95 در سالن همایش‌های برج میلاد در راستای این خبر اعلام نمودید که همه اقدامات انجام گرفته برابر قانون بوده است. بنده به عنوان عضوی که شاهد تلاش های موثر شما در بهبود توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و شهروندان تهران بوده ام، از شما به عنوان شهردار محترم تهران تقاضا دارم در مقام پاسخگویی صریح در درجه اول به اذهان عمومی و بعد شورای شهر موضوع به صورت موردی توضیح و در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

,

شهردار محترم از من شروع کنید. حداقل این اقدام گامی در جهت روشنگری است. بیان حقیقت مطالبه بر حق مردم تهران است و همیشه شایعات در فضای خلاء اطلاعات شکل می گیرد و با این اقدام حداقل بسیاری از ابهامات برای مردم که به دنبال بازی های سیاسی نیستند روشن می گردد چرا که مردم ذی حسابان اصلی هستند.

,

در پایان از درگاه حضرت حق مسئلت دارم که دغدغه حفظ نظام و ارزشهای آن برای تک تک مسئولین دغدغه ای بالاتر از دغدغه های شخصی باشد و اگر کسی در مظان اتهام قرار می گیرد در مقام پاسخگویی شفاف قرار گیرد.

,

 

,

 

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه