اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی چناران خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در چناران

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در چناران
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: پلیس چناران یک نفر سارق سابقه‌دار دوچرخه و تلفن همراه را در حین سرقت دستگیر کرد و پرده از 16 فقره سرقت برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ موسی اسدی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران، از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در سیدآباد چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: عصر دیروز، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان سیدآباد، بلافاصله گشت پاسگاه به محل اعزام و سارق را در حال فرار دستگیر کردند.

,

وی افزود: سارق سابقه‌دار 40 ساله به علت سرقت دوچرخه تحت تعقیب قرار داشته و جهت بازجویی تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال یافت.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای در بازجویی فنی و پلیسی و در مقابله با ادله به هفت فقره سرقت دوچرخه و هفت فقره سرقت گوشی تلفن همراه و دو دستگاه موتورسیکلت از شهروندان شهرهای چناران، گلبهار و مشهد مقدس اعتراف کرده است.

,

اسدی در پایان گفت: در ادامه تحقیقات تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف و دو نفر مال‌خر نیز در این رابطه دستگیر شدند و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه