اخبار داغ

گاف جدید رسانه های اصلاح‌طلب

تهدید و تشکر معاون رئیس جمهور از مردم

تهدید و تشکر معاون رئیس جمهور از مردم
محمدرضا خباز، یکی از اعضای حزب منحله اعتماد ملی و معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور طی دو یادداشت در روزنامه های اعتماد و ایران دو موضع کاملاً متناقض در خصوص انصراف از هدفمندی یارانه ها اتخاذ کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدرضا خباز، یکی از اعضای حزب منحله اعتماد ملی و معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور طی دو یادداشت در روزنامه های اعتماد و ایران دو موضع کاملاً متناقض در خصوص انصراف از هدفمندی یارانه ها اتخاذ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در یادداشتی با عنوان «اتفاق تازه در رابطه دولت و مردم» در خصوص انصراف دهندگان از یارانه ها اظهار داشته است: اکنون باید از افرادی که از خودگذشتگی کردند، تشکر کرد؛ از کسانی که ثبت نام کردند هم نباید گله‌ای کرد، زیرا آنان به تشخیص خود عمل کردند.‎

,

خباز با چرخش 180 درجه ای در مطلب دیگری در روزنامه اعتماد با عنوان «نشانه های یک آری و نه» می نویسد: کسانی که ثبت نام کردند و شرایط ثبت نام را ندارند دولت آنها را حذف خواهد کرد.

,

این رویکرد دوگانه معاون رئس جمهور در دو روزنامه اصلاح‌طلب که در یکی از مردم تشکر و در دیگری مردم را برای ثبت نام برای یارانه ها تهدید می کند، نماینده بلاتکلیفی دولت در خصوص برخورد با ثبت نام کنندگان است.

,

قطعاً دولت انتظار بیشتری از مردم داشت و در خصوص تعداد انصراف دهندگان از یارانه دچار یک شوک جدی شد که این شوک منجر به نقیضه گویی آنها شده است.

,

, ,

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه