اخبار داغ

تمرین مختلط کاراته کاران و دفاع تمام قد سمندر از آن +عکس

تمرین مختلط کاراته کاران و دفاع تمام قد سمندر از آن +عکس
رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت ستارگان کاراته طی خبری در نقد عملکرد رئیس فدراسیون کاراته از نقاط ضعف علیرضا سمندر گفته است و در قسمتی از خبر خود به نکته جالبی در اظهارات وی اشاره کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند

, پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند,

رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود.

, رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود., رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود.,

حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.

, حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است., حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.,




 

,
,
, ,
,

این اظهار نظر های شاذ سمندر در حالی است که تا کنون بانوان ایرانی با پوشش های کامل خود توانسته اند در مسابقات بین المللی شرکت کنند و به مقام های بین المللی دست پیدا کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه