اخبار داغ

اقوام فراتر از انتظار سهم گرفتند ؛

استاندار گلستان سهم همه را داد جز غرب استان

استاندار گلستان سهم همه را داد جز غرب استان
در حال و هوای تغییرات ، بیشتر ترکمن ها و مقداری هم سیستانی ها بر طبل سهم خواهی کوبیدند و فراتر از انتظار سهم گرفتند ، سیستانی ها که یک معاونت استراتژیک در استانداری گرفتند و ترکمن ها هم علاوه بر پست های خوب در استانداری توانستند تا کنون با احتساب گمیشان 4 فرماندار در شهرهای خود داشته باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظار می رفت عقلانیت در فعالیت های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش پررنگ تری بازی کند اما گویا طرفداران منطق و اعتدال که این روزها در لاک سهم خواهی فرو رفته اند چندان هم تمایل ندارند بر اساس منطق و عقلانیت رفتار کنند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

چه اینکه مردم باید بیدار باشند و اینگونه رفتارها را در قامت یک فریب سیاسی در جهت منافع حزبی بدانند وگرنه شعارهایی نظیر زنده باد مخالف من ، آزادی اندیشه و ... نزد اینان صرفا شعاری بیش نیست .

,

در استان گلستان نیز با روی کار آمدن دکتر صادقلو به عنوان استاندار ، امید شرق استان برای احیا مجدد زنده شد . از طرفی حلقه مشاوران استاندار گلستان که اکثرا از شرق استان بوده و خواهرزاده وی که این روزها از وی به عنوان شخصیت پشت پرده انتصابات نام می برند تمرکز زیادی روی مدیران شرق استانی دارند .

,

در حال و هوای تغییرات ، بیشتر ترکمن ها و مقداری هم سیستانی ها بر طبل سهم خواهی کوبیدند  و فراتر از انتظار سهم گرفتند . سیستانی ها که یک معاونت استراتژیک در استانداری را نصیب خود کردند و ترکمن ها هم علاوه بر پست های خوب در استانداری توانستند تا کنون با احتساب گمیشان 4 فرماندار در شهرهای خود داشته باشند .

,

در این میان فقط سر غرب استان بی کلاه ماند و فقط علی اصغر طهماسبی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار انتخاب شد و تا کنون هیچ مدیر طراز اول دیگری از این خطه انتخاب نشد .

,

گویا همزبانی و قرابت فکری به دلیل همجواری با استان مازندران که شرق استانی ها آن را علت اصلی عقب ماندگی خود قلمداد می کنند باعث این نگاه نامطلوب به غرب استان گلستان باشد .

,

در همین راستا گفته می شود هفته گذشته استاندار گلستان با نمایندگان مجلس در بهارستان جلسه ای داشت که دکتر محمد جواد نظری مهر نماینده غرب استان سخنان تندی را بر زبان جاری کرد .

,

افرادی چون محمد مهدی ایرجی ، سید سبحان حسینی و گزینه های مطرح دیگر در غرب استان می توانستند در سمت هایی چون معاونت استانداری بکارگیری شوند اما مجموعه استانداری هنوز دست یاری به سوی آنها دراز نکرده و در حد مشاور از آنها استفاده می کند .

,

دلمان خوش بود که استاندار بومی بیاید دغدغه اش استان و توسعه آن و اشتغال جوانان است ، اما هر چی فکر می کردیم بر عکس شد و هر شخص و گروهی به دنبال غنیمت خواری افتادند و نهایتا فضای آشفته ای که امروز در استان می بینیم ثمره تدبیر و امیدی بود که وعده داده شده بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه