اخبار داغ

همسر شهید قائم:

شکست پنجه عقاب بزرگترین رسوایی نظامی کاخ سفید بود

شکست پنجه عقاب بزرگترین رسوایی نظامی کاخ سفید بود
همسر تنها شهید صحرای طبس گفت: یکی از بزرگترین رسوایی های نظامی و سیاسی کاخ سفید شکست عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از خاورستان  صدیقه مدرسی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شکست مفتضحانه نظامیان آمریکا در صحرای طبس، با اشاره به صحبت های امام(ره) در رابطه با طوفان شن در صحرای طبس، اظهار کرد: امام (ره) فرمود: «من افتخار می کنم به داشتن چنین جوان هایی و به یقین برای یک ملت و یک انقلاب و برای خانواده های شهید پرور مایه افتخار است».
وی افزود: به گفته امام خمینی(ره) شن ها مأمور ساقط کردن هلوکوپترهای کارتر که می خواستند به ایران بیایند، بودند، شن ها مأمور خدا بودند.
همسر شهید محمد منتظر قائم با اشاره به شکست حمله آمریکا در صحرای طبس، تصریح کرد: آمریکا به همین دشمنی بسنده نکرد و کاخ سفید با بلوکه کردن دارایی های ایران در بانک های آمریکا تحریم اقتصادی ایران و اعلام قطع رابطه سیاسی واشنگتن با ایران صورت گرفت که هنوز نیز ادامه دارد.
مدرسی بیان کرد: جنایت های آمریکا در عراق، ایران و افغانستان و همه کشورهای جهان سوم نشان از آن دارد که آمریکا با همه توانش تنها برده ای برای اسرائیل و صهیونسیت است.
وی افزود: یکی از بزرگترین رسوایی های نظامی و سیاسی کاخ سفید شکست عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس بود که اگر این عملیات با هجم گستردگی اش پیروز می شد در ابتدای انقلاب نوپای ایران مشکلاتی متعددی ایجاد می شد.
همسر شهید محمد منتظر قائم گفت: این عملیات برای جمهوری اسلامی ایران رهاوردهای بزرگی داشت و همه معادلات جهانی را برهم ریخت.
مدرسی اظهار کرد: این معجزه الهی زنگ هشداری برای استکبار جهانی بود که اگر بخواهند در برابر اراده پولادین ملت انقلابی ایران که به خاطر حفظ دین، شرف، استقلال و آزادگی مقاومت می کنند، سرنوشتی جز این در انتظار آنان نخواهد بود.
شهید محمد منتظر قائم تنها شهید صحرای طبس بود که در زمان حمله آمریکا به ایران فرمانده سپاه وقت استان یزد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خاورستان ,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه