اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور:

حاکمیت عقلانی در دولت تدبیر و امید به منصه ظهور رسید

حاکمیت عقلانی در دولت تدبیر و امید به منصه ظهور رسید
استاندار خراسان شمالی گفت: دولت تدبیر و امید برآن است که حاکمیت عقلانی را در تمام امور با تکیه برصداقت در گفتار و عمل و خدمت بی منت به منصه ظهور برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اترک نیوز، محمد رضا صالحی، استاندارخراسان شمالی در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد با اشاره ضربه خوردن کشور در همه حال ازفتنه و فتنه انگیزان، گفت: این مسائل در طول دوران انقلاب کشور را دچار تنش هایی کرده که خوشبختانه به هیچ وجه نیز به نتیجه نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
وی از نفاق به عنوان چهره ای بد و زشت یاد کرد که باید درهم حال از آن پرهیز شود وافزود: مسئولین نظام باید مواظب افرادی که به آنها نزدیک می شوند باشند تا از ناحیه نفاق ضربه نخورند.
,
صالحی مدبر، بصیرت و امید را از مهمترین ویژگی های دولت شهید رجایی برشمرد ودر رابطه با دستاوردهای دولت یازدهم نیزگفت: دولت تدبیر و امید برآن است که حاکمیت عقلانی را در تمام امور با تکیه برصداقت در گفتار و عمل و خدمت بی منت به منصه ظهور برساند.
,
وی از ایران به عنوان امن ترین کشور دنیا یاد کرد که باتلاش های دولت و ازبین بردن اندیشه ایران هراسی اقتدار همراه با امنیت را به جامعه اهدا کرده است.
,
وی ایجاد ثبات آرامش ، امنیت پایدار، تعامل سازنده با قوا، تقویت جایگاه احزاب و تشکل های سیاسی، تقویت قانون گرایی و حاکمیت قانونی و ساماندهی بازار را از مهمترین اهداف دولت برشمرد.
,
استاندار خراسان شمالی همچنین با تاکید بر شکستن دیوار تحریم و لغو 6 قطعنامه ظالمانه ایران و خارج شدن از پرونده هسته ای به عنوان دیگر دستاوردهای دولت یازدهم خاطرنشان کرد: افزایش مبادلات اقتصادی در دنیا نیز دراین دولت محقق شده است.
,
وی در ادامه افزایش نرخ مشارکت استان به 41.8 درصد ، کاهش نرخ بیکاری به 11.1 درصد را از دستاوردهای دولت در استان دانست وگفت: از بانک های استان انتظار داریم بیش از پیش مساعدت و همکاری لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند تا حمایت خوبی ازکارگاه های کوچک و متوسط صورت گیرد.
,
صالحی افزود: دراین زمینه براساس مقررات مرتبط جریان اقتصاد مقاومتی هماهنگ شوند تا شاهد رشد تولید در استان باشیم.
,
انتهای پیام./l
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه