اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد:

مرغ فروش متخلف در قزوین ۱۸ ماه از کسب و کار محروم شد

مرغ فروش متخلف در قزوین ۱۸ ماه از کسب و کار محروم شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با تایید رای دادگاه تجدید نظر، یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهر قزوین به 60میلیون ریال جریمه نقدی و 18 ماه ممنوعیت کسب وکار محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عیسی غیاث یزدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت و گو با شاخص،اظهار کرد: عدم رعایت زنجیره سرد ، دیفراست کردن ماهی منجمد، قطعه‌بندی غیر مجاز، عرضه مرغ تاریخ گذشته و عدم استفاده از سیستم برودتی در مرکز عرضه مرغ و ماهی بیشتر تخلفاتی است که کارشناسان دامپزشکی در حین بازرسی مشاهده کرده و پرونده واحدهای متخلف را پس از صورتجلسه به مقامات قضایی تحویل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی در مورد پرونده یک واحد مرغ فروشی متخلف در قزوین گفت:  پس از صدور رای دادگاه، متهم در مدت زمان قانونی اعتراض خود را به دادگاه اعلام کرد و دادگاه تجدید نظر در ارتباط با این پرونده تشکیل شد که با توجه به عدم ارائه دلایل موجه از طرف متهم و ارتباط جرم با بهداشت عمومی جامعه، دادگاه تجدید نظر نیز رای اولیه را تایید کرد.

,

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به رای صادره برای پرونده مذکور تشریح کرد: متهم به ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و محرومیت از کسب و کار در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی به مدت ۱۸ ماه محکوم شد که این بخش از حکم نیز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی به زودی اجرا خواهد شد.

,

این مسئول به عرضه کنندگان فرآورده‌های خام دامی هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مجازات‌های مشابه در انتظار متخلفین خواهد بود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه