اخبار داغ

مقیمی:

دولت برنامه‌ای برای تغییر استانداران ندارد

دولت برنامه‌ای برای تغییر استانداران ندارد
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت یازدهم برنامه‌ای برای جابه‌جایی و تغییر استانداران نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، محمد حسین مقیمی در دیدار با برخی از چهره‌های سیاسی استان در پاسخ به انتقادات برخی از چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه به عملکرد استاندار گلستان، اظهار کرد: عملکرد دکتر صادقلو در مقام استاندار گلستان در ارزیابی‌های وزارت کشور مثبت بوده و از ایشان حمایت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تصریح کرد: در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت یازدهم برنامه‌ای برای جابه جایی و تغییر استانداران نداریم مگر در موارد خاص و حیاتی و استانداران با حمایت ما و با قدرت هر چه تمام‌تر کارها را به پیش خواهند برد.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت حسن روحانی دولت اعتدال است و ما در انتصاب‌های مدیریتی به خوبی این مهم را مدنظر قرار داده‌ایم که افرادی را برگزینیم که از حمایت همه طیف‌ها برخوردار باشند.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: به حال در هر شرایطی عده‌ای موافق و مخالف نیز وجود خواهند داشت که برای ما ملاک ارزیابی کلی از عملکرد استانداران است و به اعتقاد بنده، صادقلو یک مدیر با تجربه است و طی این سه سال به خوبی مدیریت کلان استان را به عهده داشته است.

در این جلسه نمایندگان احزاب سیاسی استان گلستان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون شرایط استان پرداختند.

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه