اخبار داغ

اندر مصائب تحصیل در خانه کلنگی 45 ساله

اندر مصائب تحصیل در خانه کلنگی 45 ساله
تحصیل در خانه کلنگی و اوقافی با قدمت بیش از ۴۵ سال در روستای حکمی نگرانی دانش آموزان و خانواده ها را از شروع یک سال تحصیلی دیگر رقم زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،از آنجایی که برنامه ریزی جامعی جهت رسیدگی به مدارس و رفع مشکلات آموزشگاه ها جهت تدریس بدون دغدغه توسط مسئولین در حال پیگیری است اما در پس این برنامه ریزی های جامع هنرستان دخترانه علم و ایمان روستای حکمی باعث نگرانی تحصیل برای دانش آموزان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

آموزشگاهی با زیر پوشش قرار دادن بیش از ۱۰۰ دانش آموز از روستاهای توابع بعنوان یک کابوس تحصیل برای دانش آموزان مبدل شده که این امر می طلبد مسئولین شهرستانی در رفع موانع و مشکلات تحصیلی دانش آموزان این روستا تدابیر لازم را اخذ نمایند.

,

آموزشگاهی با فعالیت بیش ۵ سال در یک خانه کلنگی و اوقافی باعث کندی تحصیل و مکانی دلگیر برای دانش آموزان دختر این روستا تبدیل شده که نگرانی برای خانواده ها در این روستا به همراه داشته است.

,

سقف های چوبی و موریانه خورده این آموزشگاه در فصل زمستان میزبان آب باران است و کلاس های درس را تبدیل به فضای دیدنی جمع شدن و جاری شدن آب باران می کند.

,

از طرفی کوچه های نامساعد اطراف این آموزشگاه در فصل بارش های فصلی به استخری از آب تبدیل می شود که این امر باعث کند شدن تردد و مشکلات دیگری از این قبیل می تواند برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.

,

خانه کلنگی اوقافی با قدت بیش از ۴۵ سال علی رغم همه کم و کاستی ها توانسته در طول مدت ۵ سال دانش آموزان دانش آموزان ممتازی را فارغ التحصیل و روانه دانشگاه های شهرستان استان و کشور کند.

,

یکی از والدین دانش آموزان دختر آموزشگاه علم و ایمان روستای حکمی اینطور گفت: که هنگامی که فرزندمان برای تحصیل در این آموزشگاه ثبت نام می کنیم تا پایان یک سال تحصیلی بسیاری از کم و کاستی های این فضای آموزشی برای ما ملموس می شود.

,

وی افزود: فضای آموزشی مناسب باعث ترغیب و تشویق دانش آموز به ادامه تحصیل و رشد می‌شود و این در حالی است که نبود یک فضای آموزشی مناسب کندی و بی رغبتی را برای دانش آموزان در بر داشته است.

,

به گفته یکی از دانش آموزان دختر هنرستان علم و ایمان روستای حکمی فضای  آموزشی این این آموزشگاه برای مهدکودک و پیش دبستانی مناسب است و فضایی در خور آموزشگاه های سطح بالاتر نسیت.

,

وی افزود: مسئولین هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی و افتتاح آموزشگاه ام لیلای حکمی در این روستا اقدام کنند تا دانش آموزان انگیزه بهتری برای فراگیری تحصیل داشته باشند و شاهد عناوین برتر آموزشی در سطوح مختلف و رتبه های برتر کنکوری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه