اخبار داغ

پیشکسوتان ورزشی را فراموش نکنید/تجلیل از پدر رشته کونگ فو هرمزگان

پیشکسوتان ورزشی را فراموش نکنید/تجلیل از پدر رشته کونگ فو هرمزگان
منصور دانشور رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: هیات کونگ فو استان هرمزگان در کنار فعالیت های ورزشی خود به فعالیت های فرهنگی نیز نگاهی ویژه دارد و در همین راستا و بمنظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش استان به دیدار آقای ربانی(رودباری) رفتیم و از پیشکسوت و پدر کونگ فو هرمزگان تجلیل نمودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ منصور دانشور رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: هیات کونگ فو استان هرمزگان در کنار فعالیت های ورزشی خود به فعالیت های فرهنگی نیز نگاهی ویژه دارد و در همین راستا و بمنظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش استان به دیدار آقای ربانی(رودباری) رفتیم و از پیشکسوت و پدر کونگ فو هرمزگان تجلیل نمودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

دانشور در ادامه تصریح کرد: یشکسوتان ورزشی سرمایه های باارزشی هستند که همه باید قدر این عزیزان رابدانیم ،این عزیزان که سالها در خدمت رشد و توسعه ورزش و تعلیم و تربیت جوانان این استان بودند نباید به فراموشی سپرده شوند و بر تک تک مدیران و مسئولان واجب است که به هر طریق ممکن از این عزیزان یادی کنند و در امر توسعه و پیشرفت ورزش استان از تجارب ارزنده آنان استفاده نمایند.
رییس هیات کونگ فو استان هرمزگان گفت: اگر امروز ورزش استان در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی و رسیدن به حق خود در سطح کشوری است، این موفقیت ها را مرهون زحمات و تلاش بی دریغ تمامی پیشکسوتان به خصوص آقای ربانی که لقب پدر ورزش کونگ فو هرمزگان را به خود اختصاص داده هستیم.

,
,

 

,

منصور دانشور گفت: ورزش کونگ فو در استان هرمزگان از استقبال خوبی برخوردار است و تلاش ما برای گسترش این ورزش در سطوح شهرستانی و حتی روستایی آغاز شده و در راه رساندن این هیات ورزشی به جایگاهی والا ضمن بهره گیری از توان نیروی انسانی جوان و توانمند، از تجربیات پیشکسوتان این عرصه همچون آقای ربانی نیز بهره خواهیم برد.

,

 

,

دانشور رییس هیات کونگ فو هرمزگان گفت: در انتهای این دیدار صمیمی با اهدای لوح تقدیر و قاب یادبود از طرف هیات کونگ فو و هنر های رزمی استان هرمزگان از تلاش های بی دریغ آقای ربانی که پدر این هیات محسوب می شوند و ریاست اسبق هیات کونگ فو را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه