اخبار داغ

تجمع در اعتراض به وضعیت حجاب

تجمع در اعتراض به وضعیت حجاب
تجمع طلاب تهرانی در حوزه علمیه مروی تهران در اعتراض به مسئولین امر فرهنگی و بی حجابی و بدپوششی و رواج بی عفتی در جامعه و کشور و قرائت بیانیه و امضاء طومار اعتراضی و شعار علیه گسترش دهندگان بی حجابی و بی عفتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بچه شیعه، تجمع طلاب تهرانی در حوزه علمیه مروی تهران در اعتراض به مسئولین امر فرهنگی و بی حجابی و بدپوششی و رواج بی عفتی در جامعه و کشور و قرائت بیانیه و امضاء طومار اعتراضی و شعار علیه گسترش دهندگان بی حجابی و بی عفتی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

      تجمع اعتراض آمیز طلاب تهرانی نسبت به رواج بی حجابی،بدپوششی و بی عفتی


به گزارش خبرنگار سایت فرهنگی مذهبی بچه شیعه : صبح روز یکشنبه مورخ 31 فروردین1393 مصادف با سالروز ولادت ام ابیها،بانوی دو عالم خانم حضرت زهرا(س) و روز زن در یکی از قدیمی ترین محلات تهران، در قلب بازار یعنی میدان پانزده خرداد، کوچه مروی حوزه علمیه مروی تجمعی از نوع اعتراض آمیز برقرار و برگزار بود که این تجمع در ابتدا با سخنرانی اساتید حوزه مروی آغاز گشت و پس از ایراد سخنانی از جنس اعتراض به شعاردهی طلاب و روحانیونی که از مشاهده بی حجابی،بدپوششی و رواج بی عفتی به ستوه آمده بودند و دیگر تاب و تحمل مشاهده عملکرد غلط و خواب خرگوشی مسئولین بی درد بی غیرت در امر فرهنگی را نداشتند ادامه یافت.

لازم به ذکر است که اجتماع گسترده امت شریف حزب ا...،بسیجیان سلحشور، بچه شیعه های با غیرت،دختران و زنان عفیف و محجبه،دانش آموزان و دانشجویان، خواهران و برادران ولایی، و هر کسی که غیرت در رگهایش جریان دارد و از بی عفتی و بدپوششی در جامعه به سُتوه آمده است و احساس خستگی میکند توسط طلاب و روحانیون حوزه مروی در تاریخ 17 اُردیبهشت 1393 ساعت 16 در تهران-میدان فاطمی،مقابل درب اصلی وزارت کشور برگزار خواهد شد لطفا توسط پیامک و تماس تلفنی و هر گونه وسیله ارتباطی که در اختیار دارید اطلاع رسانی نمایید تا انشالله اجتماع گسترده ای برای بیدار نمودن مسئولین امر حجاب در جامعه برگزار گردد.

تصاویر مربوط به این تجمع اعتراضی 



.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.


 خروش اُمت حزب الله و  وعده گروه و سایت فرهنگی مذهبی بچه شیعه با شما عزیزان در تاریخ 17 اُردیبهشت1393 ساعت 16 در میدان فاطمی مقابل درب اصلی وزارت کشور...

همچنین وبلاگنویسان جوان و مذهبی می توانند با قرار دادن کُد یکی از بنرهای زیر درون قسمت تنظیمات وبلاگ خود در اطلاع رسانی این اجتماع گسترده و بزرگ سهیم باشند.

,       تجمع اعتراض آمیز طلاب تهرانی نسبت به رواج بی حجابی،بدپوششی و بی عفتی, تجمع اعتراض آمیز طلاب تهرانی نسبت به رواج بی حجابی،بدپوششی و بی عفتی,
,
,
, بچه شیعه,
,
,
,
,  



.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.
,
, , ,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه