اخبار داغ

سفر رئیس فدراسیون و همسر صیغه ای به خارج با هزینه بیت المال!

سفر رئیس فدراسیون و همسر صیغه ای به خارج با هزینه بیت المال!
رئیس یکی از فدراسیون های ورزشی همسر صیغه ای خود را هم در برخی سفرهای خارج از کشور به هزینه فدراسیون می برده است.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا رئیس یکی از فدراسیون های ورزشی های انفرادی در برخی سفرهای خارج از کشور به خصوص سفرهای اروپایی یک زن را همراه خود از ایران می برده است. این زن که ظاهرا همسر صیغه ای جناب رئیس بوده در برخی سفرها با هزینه فدراسیون اعزام می شده است آن هم در حالیکه اصلا نباید در آن کاروان اعزامی حاضر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در آخرین سفری که برای خانم ن درخواست ویزای اروپا شد سرمربی تیم نسبت به این اتفاق اعتراض کرد و واکنش نشان داد! اما ظاهرا اعتراض سرمربی به جایی نرسید. سرمربی این تیم گفت چرا باید نام یک خانم در فهرست ورزشکاران مردی باشد که قرار است به یکی از کشورهای خارجی بروند!؟

,

شنیدیم در یکی از جلسه های حصوصی که مسئولان ورزشی با برخی از خبرنگاران این رشته ورزشی داشته آنها این مسئله را به رئیس ارشد اطلاع می دهند و رئیس نیز از شنیدن این سخنان حیرت زده می شود.

,

به گزارش دانا گفته می شود بعد از بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی این رئیس فدراسیون به احتمال زیاد برکنار خواهد شد البته به دلیل احتمال زیاد مدال آوری این رشته در حال حاضر مسئولان ورزشی قصد ندارند که تغییری در ریاست این فدراسیون پرحاشیه ایجاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه