اخبار داغ

برای شبکه نمایش خانگی؛

پیش‌تولید «هیاهو» آذرماه آغاز می‌شود/ شروع تصویربرداری از ترکیه

پیش‌تولید «هیاهو» آذرماه آغاز می‌شود/ شروع تصویربرداری از ترکیه
عباس رافعی از پیش تولید مجدد سریال شبکه نمایش خانگی خود با نام «هیاهو» و آخرین وضعیت آن سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رافعی تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت سریال شبکه نمایش خانگی خود با نام «هیاهو» که قرار بود در تابستان آن را کلید بزند، عنوان کرد: باوجود آنکه ما از اسفند سال ۹۸ تا اردیبهشت سال ۹۹ پیش تولید کار را پیش بردیم و با برخی از بازیگران قرارداد بستیم ولی پروزه متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره علت توقف پروژه اظهار کرد: متاسفانه به سرمایه‌گذاران بی‌نام و نشان جدیدی اعتماد کردیم که به سینما می‌آیند و فضای سینما را از فضای شایسته سالاری، ساختن کار خلاق هنری دور می‌کنند و تنها به پول می‌اندیشند.

,

این کارگردان سینما افزود: زمانی که متوجه شدم هدف سرمایه‌گذار پرداختن به حاشیه‌های این حرفه است خود به شخصه ساخت این سریال را متوقف کردم.

,

رافعی با اشاره به اینکه قرار است پیش تولید این مجموعه بار دیگر در آذرماه با سرمایه‌گذار دیگری آغاز شود، بیان کرد: بازیگرانی که با آن‌ها قرارداد داده‌ایم از آذرماه به بعد امکان حضور در این پروژه را دارند. همچنین به ما گفته‌اند آذرماه مرزها باز می‌شوند و امکان رفت و آمد وجود دارد.

,

به گفته وی، «هیاهو» قرار است در یک فصل ۲۶ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

,

این فیلمنامه نویس با اشاره به اینکه «هیاهو» را همراه با سمیه تاجیک نوشته است، درباره داستان این سریال مطرح کرد: «هیاهو» یک سریال جنایی و مافیایی است که با نگاهی به سریال اسپانیایی «خانه کاغذی» نوشته شده است.

,

رافعی افزود: از آنجاکه داستان از سرقت یک بانک بزرگ در ترکیه آغاز می‌شود، ۱۰ قسمت اول این مجموعه را در ترکیه با حضور بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای جلوی دوربین می‌بریم.

,

وی در پایان به نام برخی از بازیگران اشاره و خاطرنشان کرد: لیلا زارع، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، شقایق فراهانی، علی اوجی بازیگرانی هستند که با ما قرارداد دارند و قرار است در ادامه راه بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه شوند.

,

انتهای خبر/

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه