اخبار داغ

بذرپاش:

ورود مربیان خارجی به کشور ممنوع نیست

ورود مربیان خارجی به کشور ممنوع نیست
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: ورود مربیان خارجی به کشور ممنوع نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بذرپاش در مورد شرایط حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: بعد از اتفاقاتی که برای مربی تیم ملی ایران رخ داد و جریمه سنگینی که برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شد که البته نسبت به این جریمه نیز در مراجع قضایی اعتراض شده است که امیدواریم رای تغییر کند. مربیان خارجی استقلال و پرسپولیس هم با مشکلات فراگیری مواجه شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات فوتبال هستیم و نیاز به بحث ورود جدی به این مساله هست و با توجه به اینکه از نظر مربی در مضیقه هستیم و باید بر روی ریال به ریال آن حساس هستیم. در حال حاضر با حضور مربیان خارجی هم پول می‌دهیم و هم جریمه و این مساله باعث آزرده خاطر شدن هواداران شده است. ما هم اساسنامه‌های فدراسیون‌ها و نحوه ارتباط آنها را با نهادهای بین‌المللی‌شان می‌دانیم. هر موسسه‌ای هم که از بودجه استفاده می‌کند باید تحت نظارت قرار بگیرد.
,
 
,
رئیس دیوان محاسبات کشور که با خبرنگاران تلویزیونی صحبت می‌کرد در مورد حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: حضور مربیان خارجی در کشور ممنوع نیست اما با توجه به اینکه از نظر مالی در مضیقه هستیم و توصیه به باشگاه‌ها شده که از مربی خارجی استفاده نکنند زیرا در حال حاضر با مربیان خارجی چالش‌های حقوقی به وجود آمده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه