اخبار داغ

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا افزایش یافت
قیمت طلا در معاملات امروز با 8.99 دلار افزایش 1965.85 دلار فروخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، با کم تر شدن ارزش دلار و انتظار برای اتخاذ یک سیاست پولی مناسب از سوی فدرال رزرو آمریکا، قیمت طلا در معاملات امروز به بالاترین رقم در نزدیک به دو هفته گذشته رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 8.99 دلار افزایش 1965.85 دلار فروخته شد. طلا در دوم سپتامبر به 1968.80 دلار، بالاترین رقم خود رسیده بود.
,
 
,
اوله هانسن، تحلیلگر ساکسو بانک گفت: «تضعیف دلار تاحدی در افزایش قیمت طلا نقش دارد، اما برخی پیش بینی‌ها در مورد ادامه حمایت کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نیز به بازار کمک کرده است.»
,
 
,
وی اضافه کرد قیمت طلا کاتالیزور بیشتر بالا رفتن ندارد.
,
 
,
شاخص دلار کاهش یافت و طلا برای خریداران مالک ارزهای دیگر جذاب ساخت. همچنین بازیگران بازار در انتظار نشست سیاستگذاری فدرال رزرو در پایان روز چهارشنبه هستند.
,
 
,
جورجتی بوئله، تحلیلگر بازار گفت: «درحالی که سناریوی لحن ملایم فدرال رزرو بر قیمت طلا تاثیر گذاشته، اما راهبرد این بانک در مورد اینکه چه مدت می تواند نرخ بهره و متوسط تورم را پایین نگه دارد، مهم است.»
,
 
,
استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و جرم پاول، رئیس فدرال رزرو در کمیته بانکداری سنا در مورد کمک مالی کرونایی سخنرانی خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ب
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه