اخبار داغ

اسکندری هنوز هیچ محکومیت قطعی ندارد؛

علی‌نژاد: پیش‌بینی دادگاه جودو دشوار است اما امیدواریم/ وزیر با اینفانتینو مکاتبه کرده است

علی‌نژاد: پیش‌بینی دادگاه جودو دشوار است اما امیدواریم/ وزیر با اینفانتینو مکاتبه کرده است
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توقعات از تیر و کمان بالاست و انتظار طلا از این رشته داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون تیر و کمان اظهار داشت: امروز این توفیق را داشتم که بحث‌های مختلف در رابطه با عملکرد سال گذشته فدراسیون تیراندازی با کمان را مرور کنیم. انضباط مالی خوبی در این فدراسیون با حضور شعبانی‌بهار به‌وجود آمده اما در حوزه فنی ما انتظار بیشتری برای کسب مدال داریم. سال ۲۰۱۴ توانستیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا کسب کردیم اما در سال ۲۰۱۸ این اتفاق نیفتاد و این رشته موفق نبود. امیدواریم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در خردادماه بیشتر شود اما به این بسنده نمی‌کنیم و به دنبال افزایش شانس مدال هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به بحث زیرساخت ها گفت: خوشبختانه خوابگاه و مجموعه اداری با پیگیری‌های رئیس فدراسیون درحال احداث و اتمام است که به زودی افتتاح خواهد شد. شعبانی‌بهار انصافا شخص پیگیری است و در این باب عملکرد موفق و مثبتی را ثبت کرده. این رشته علاقه‌مندان زیادی را دارد و فکر می‌کنم با این توسعه زیرساخت‌ها، منتظر توسعه همگانی و قهرمانی نیز خواهیم بود.

,

علی نژاد افزود: وقتی یک تیم خوب در مجموعه‌ای قرار بگیرد، توقعات نیز بالا می‌رود. شعبانی‌‌بهار در قامت رییس فدراسیون حائز توقعات بیشتری است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از مربیان و استعدادهای داخلی انتظار حضور موفق‌تر در رقابت‌ها و مدال‌آوری را داریم. با توجه به شرایط ورزش تیر و کمان در فضای باز، اجازه برگزاری اردوها و مسابقات را صادر کردیم که اتفاقات خوبی‌ست و دیگر مشکل فعالیتی نداریم.

,

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر انتظارات از این رشته عنوان کرد: خوشحالیم که آقای عبادی با سابقه حضور و موفقیت در رقابت‌های المپیک به‌عنوان سرمربی کامپوند در مجمع حاضرند که این امر بازهم انتظارها را بالا می‌برد. امیدواریم با طبیعی شدن اوضاع در دنیا بازهم مسابقات بین‌المللی را برگزار و یا در آن شرکت کنیم. رویدادهای رسمی ما در سال آتی خواهد بود و با توجه به این‌که این رشته در مسابقات کشورهای اسلامی مجددا حضور یافته، در ترکیه هم به بازی‌ها افزوده خواهد شد و ما در وزارت ورزش نیز توقع مدال طلا داریم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از برگزاری رویدادها در ایران حمایت می کنند.

,


مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به پرسش خبرنگار دانا درباره وضعیت تعلیق فدراسیون جودوی ایران و اعزام تیم دفاعی این فدراسیون به لوزان اظهار داشت: البته پیش‌بینی محاکم ورزشی دشوار است اما تعلیقی که برای فدراسیون جودوی ما به‌وجود آمده، ظالمانه است و وظیفه مجموعه جودو و وزارت ورزش این بوده تا از حقوق این رشته مدال‌آور دفاع کنیم. این تعلیق با مبانی و اصول بین‌المللی هم مغایرت دارد و بدیهی بود که در ابتدا فدراسیون جودوی ایران به فدراسیون جهانی اعتراض کند، اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که مجبور به شکایت در دادگاه عالی ورزش شدیم که نهایتاً این دادگاه امروز برگزار می‌شود. ما تلاش خود را برای احقاق حقوق جودوی ایران کرده‌ایم و با جلسات متعدد و هماهنگی‌های بسیار، توانستیم فدراسیون جودو را در پرداخت هزینه‌های گزاف سفر به سوئیس و شرکت در دادگاه CAS کمک کنیم تا این دادگاه رسماً برگزار شود و ما نیز درخواست اعاده دادرسی را داشته باشیم. وکلای خوب و شهود معتبری نیز در این دادگاه کنار تیم دفاعی خواهند بود و با توجه به حضور شخص رئیس فدراسیون جهانی جودو در تیم طرف مقابل، امیدوارم که نتیجه به نفع ما باشد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره خودداری AFC از ارائه سینگال بازی های نمایندگان ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب اعلام کرد که به‌علت تحریم‌های بین‌المللی، امکان برگزاری پخش زنده بازی‌های تیم‌های ایرانی در تلویزیون ایران وجود ندارد. این اقدام کاملاً مغایر با اصول حرفه‌ای و ورزشی‌ست و با شعار کمیته بین‌المللی المپیک و فیفا هم تناقض دارد.تحریم‌های آمریکا علیه ایران در این مورد همه‌جانبه نیست و این اقدام AFC مصداق بارز تضییع حقوق میلیون‌ها ایرانی مشتاق فوتبال است. شخص آقای وزیر با آقای اینفانتینیو مکاتباتی در این خصوص داشته‌اند و مسئولین فدراسیون فوتبال نیز با ارائه شکایت به شیخ سلمان، از این حرکت شکایت کردند. ما به شکل رسمی دنبال حل موضوع هستیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود.

,
, مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به پرسش خبرنگار دانا درباره وضعیت تعلیق فدراسیون جودوی ایران و اعزام تیم دفاعی این فدراسیون به لوزان اظهار داشت: البته پیش‌بینی محاکم ورزشی دشوار است اما تعلیقی که برای فدراسیون جودوی ما به‌وجود آمده، ظالمانه است و وظیفه مجموعه جودو و وزارت ورزش این بوده تا از حقوق این رشته مدال‌آور دفاع کنیم. این تعلیق با مبانی و اصول بین‌المللی هم مغایرت دارد و بدیهی بود که در ابتدا فدراسیون جودوی ایران به فدراسیون جهانی اعتراض کند، اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که مجبور به شکایت در دادگاه عالی ورزش شدیم که نهایتاً این دادگاه امروز برگزار می‌شود. ما تلاش خود را برای احقاق حقوق جودوی ایران کرده‌ایم و با جلسات متعدد و هماهنگی‌های بسیار، توانستیم فدراسیون جودو را در پرداخت هزینه‌های گزاف سفر به سوئیس و شرکت در دادگاه CAS کمک کنیم تا این دادگاه رسماً برگزار شود و ما نیز درخواست اعاده دادرسی را داشته باشیم. وکلای خوب و شهود معتبری نیز در این دادگاه کنار تیم دفاعی خواهند بود و با توجه به حضور شخص رئیس فدراسیون جهانی جودو در تیم طرف مقابل، امیدوارم که نتیجه به نفع ما باشد.,
,
,

علی نژاد درباره بازگشت دوباره بنا به تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در خصوص شرایط محمد بنا هم باید بگویم که ایشان از سرمایه‌های فاخر ورزش ایران هستند و مطمئناً در کشتی قدرش دانسته می‌شود. با شناختی که از علیرضا دبیر و بینش وی دارم، مطمئنم با تسلط به اوضاع می‌تواند موضوعات این‌چنینی را هدایت کند و این اتفاق هم رخ داد و بنا به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازگشت.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اتفاقات فدراسیون بولینگ و بلییارد عنوان داشت درباره اعتراضات برخی‌ مقابل فدراسیون بولینگ و بیلیارد هم باید بگویم که این اعتراضات، بی‌اساس و بی‌پایه است و اسکندری هنوز هیچ محکومیت قطعی ندارد. پرونده وی حتی هنوز وارد دادگاه هم نشده و تا وقتی محکومیت رسمی به وزارت ورزش ابلاغ نشود، نمی‌توان حکم او را اجرایی کرد.

,
,
,

معاون وزیر ورزش درباره استعفای ایلخان نوری از ریاست فدراسیون نجات غریق تاکید کرد: نوری استعفا داده و مورد قبول واقع شده است. ابتدای هفته آینده سرپرست فدراسیون معرفی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه