اخبار داغ

با وجود تیره‌بودن روابط سیاسی با آمریکا؛

«مینیون‌ها» ‌در سینماهای چین اکران می‌شود

«مینیون‌ها» ‌در سینماهای چین اکران می‌شود
«مینیون‌ها: ظهور گرو» از ۱۹ آگوست امسال در چین اکران می‌شود. تعیین زمان اکران با وجود تیره بودن روابط سیاسی چین و آمریکا غافلگیر کننده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این فیلم توسط یونیورسال و ایلومیشن انترتینمنت تولید شده و دیروز یونیورسال خبر اکران این انیمیشن در چین را در رسانه اجتماعی چین «وایبو» منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به این که کمتر از ۲ هفته دیگر این فیلم در چین اکران می‌شود، استودیو فرصت کمی برای تبلیغ فیلم دارد.

,

تقریبا ۲ ماه پیش در ۱۰ ژوئن امسال «ژوراسیک: سلطه» در چین به نمایش درآمد و از آن زمانی هیچ فیلم دیگری از استویوهای بزرگ آمریکایی در این کشور دیده نشده است.

,

«مینیون‌ها» هنوز در آمریکا در حال اکران است و تاکنون در گیشه داخلی ۱۵۷ میلیون دلار فروش کرده است.

,

در ۲ سال اخیر چین ارتباط مستقیمی بین روابط سیاسی با آمریکا و اکران فیلم‌های آمریکایی برقرار کرده و با وجود این که به دلیل مشکلات دیپلماتیک از اکران فیلم‌های کره‌ای و هندی برای مدتی جلوگیری کرده بود، مدتی‌ است نمایش این فیلم‌ها را آزاد کرده است.

,

درگیری‌های اخیر آمریکا و چین موجب شد تا چین از سال گذشته سهمیه کامل فیلم‌های آمریکایی را رعایت نکند و کمتر از حد تعیین شده اجازه اکران به فیلم‌های آمریکایی داده شد.

,

امسال نیز روابط دوجانبه بر سرجنگ روسیه در اوکراین و به تازگی موضوع تایوان، بدتر شده و مانور ۴ روزه نظامی برای نشان دادن ناخشنودی از سفر نانسی پلوسی به هنگ کنگ، بر سردی اوضاع افزوده است.

,

فیلم‌های انیمیشن «من نفرت‌انگیز» و «مینیون‌ها» در چین هواداران خود را دارند و فیلم اول «من نفرت‌انگیز» گرچه در چین اکران نشد اما فیلم دوم در سال ۲۰۱۳ فروشی ۵۲.۹ میلیون دلاری را ثبت کرد و «من نفرت انگیز ۳» هم در سال ۲۰۱۷ فروش بزرگ ۱۵۸ میلیون دلاری را به جای گذاشت. اولین فیلم «مینیون‌ها» هم سال ۲۰۱۵ در چین اکران شد و ۶۸.۵ میلیون دلار فروخت.

,

«مینیون‌ها: ظهور گرو» پنجمین فیلم از مجموعه «من نفرت‌انگیز» محسوب می‌شود و به کارگردانی کیل بالدا و برد آییلسون و جاناتان دل وال ساخته شده است. این فیلم نخستین بار در جشنواره انسی امسال در نیمه ژوئن به نمایش درآمد و پس از آن با آغاز جولای اکرانش در آمریکا شروع شد. این فیلم که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده تاکنون به فروش ۷۲۱ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافته است.

,

در این انیمیشن شاهد بازگشت استیو کرل در نقش گرو و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها هستیم و تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان-کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین دیگر صداپیشگان آن هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه