اخبار داغ

سخنگوی دولت:

هیچ مدیری در برابر تخلف و فساد مصونیت ندارد

هیچ مدیری در برابر تخلف و فساد مصونیت ندارد
سخنگوی دولت گفت: دولتی که در یک سال و چهار ماه دو معاون و یک مشاور وزیرش را برکنار می‌کند، نشان داده که هیچ مدیری در برابر تخلف و فساد مصونیت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهادری جهرمی در نشست ره آورد نهضت تحلیل و تبیین آرمان تا واقعیت انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ که با حضور دانشجویان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد اظهار داشت: سال ۹۲ حجم نقدینگی کشور ۴۷۰ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۰ به چهار هزار و ۱۰۰هزار میلیارد تومان رسید و این نتیجه ۱۰ سال اعتماد به غرب و معطل نگه داشتن کشور برای غرب است.

وی با بیان اینکه مولدسازی ابداع دولت سیزدهم نیست و هفت سال است در قوانین بودجه کشور می‌آید گفت : هفت الی هشت سال است که در قوانین بودجه سنواتی، حکمی می‌آید که اموال راکد و ناکارآمد را دولت‌ها در ازای خرید یا سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کارآمد، تبدیل کنند و این سیاست ابداعی این دولت نبوده است.

سخنگو دولت با اشاره به روایات رسانه های معاند از مرگ برخی افراد افزود : در تهران در چند دقیقه می‌توانید به محله نیکا شاکرمی برویم و تحقیق کنیم چه مسئله‌ای منجر به مرگ او شده و نیاز نیست که هزاران کیلومتر آن طرف‌تر برویم تا رسانه‌ای که پولش را از دولت سعودی می‌گیرد، چه روایتی از این قضیه به ما ارائه می‌دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه