اخبار داغ

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم:

جنبش دانشجویان جهان مهر تایید بر متخاصم بودن اسرائیل است

جنبش دانشجویان جهان مهر تایید بر متخاصم بودن اسرائیل است
رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیست و همگرایی این قشر فرهیخته که از کشورهای مختلف دنیا هستند، مهر تایید را بر متخاصم بودن اسرائیل می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات دانشگاهیان دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیست، گفت: اعتراضات دانشگاه های دنیا به ویژه دانشگاه های ایالات متحده آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیست را شاهد هستیم. در این جنبش بیداری دانشگاهیان، متاسفانه دانشجویان مورد هجوم و حمله نیروهای پلیس قرار گرفته اند که باز شاهد نقض آزادی بیان و خشونت علیه قشر فرهیخته هستیم.

وی افزود: دولت آمریکا با برخورد خشونت آمیزی که علیه قشر دانشجویی داشت، نشان داد که مثل همیشه حامی یک کشور تروریست و متخاصم همانند رژیم کودک کُش صهیونیست است و حاضر است برای دفاع از اسراییل علیه مردم خود خشونت نشان دهد، این خشونت از نگاه مردم دنیا پنهان نمی ماند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: اگر کسانی هنوز ناآگاهانه به این نتیجه نرسیده اند که اسراییل یک کشور متخاصم و کودک کُش است، با مشاهده جنبش بیداری که در جهان رخ داده است، به این نتیجه خواهند رسید.

صدری نسب تصریح کرد: خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم جنایت کار صهیونیست و همگرایی این قشر فرهیخته که از کشورهای مختلف دنیا هستند، مهر تایید را بر متخاصم بودن اسرائیل می زند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه