اخبار داغ

استقلال 2 - ذوب‌آهن یک؛

لیگ برتر فوتبال| کام‌بک دراماتیک استقلال به صدر جدول؛ تیم نکونام بباز نیست!

لیگ برتر فوتبال| کام‌بک دراماتیک استقلال به صدر جدول؛ تیم نکونام بباز نیست!
تیم فوتبال استقلال از یک شکست خانگی برابر ذوب‌آهن گریخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در آخرین دیدار هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه - 17 اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

استقلال با توجه به پیروزی پرسپولیس در برابر نساجی، احتیاج مبرم به برتری در این بازی سخت خانگی داشت تا صدر جدول را به سادگی از دست ندهد اما گربه‌سیاه اصفهانی آبی‌ها خیلی زود روی ناهماهنگی خط دفاعی استقلال و اشتباه محمدحسین مرادمند به گل رسید و نیمه اول با برتری گاندوها پایان یافت.

در نیمه دوم استقلال هر چه داشت، برای جبران مافات و باز کردن دروازه محسن فروزان گذاشت اما قرعه درخشش این بار هم به نام یک ازبک دیگر افتاد تا جلال‌الدین ماشاریپوف دروازه ذوب‌آهن را به زیبایی باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

در واپسین دقایق تلف شده و در حالی که همه بازی را تساوی و پرسپولیس را صدرنشین می‌دیدند، توپ روی یک اتفاق به بلانکو رسید و او هم توانست دروازه را باز کند تا استادیوم را به کوره جوشان مملو از شادی تبدیل کرده و استقلال را به صدر برگرداند.

روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد. صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

استقلال 2
گل: جلال‌الدین ماشاریپوف 64 - گوستاوو بلانکو 90+4

ذوب‌آهن یک
گل: مجید علیاری 6

استقلال:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (86- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (42-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (77- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (86- امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (86- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند
سرمربی: جواد نکونام

ذوب آهن:
محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (65- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (65- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (78- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی
سرمربی: محمد ربیعی

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه