اخبار داغ

برگزاری تمرین تیم ملی والیبال با یک میهمان ویژه؛

حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در تمرین والیبالیست ها/ توصیه های پائز به شاگردانش و درخواست از حسینی+فیلم و عکس

حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در تمرین والیبالیست ها/ توصیه های پائز به شاگردانش و درخواست از حسینی+فیلم و عکس
تمرینات تیم ملی والیبال امروز با حضور رسانه ها و یک میهمان ویژه زیر نظر موریس موتا پائز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در فدراسیون والیبال حاضر شد و از تمرین تیم ملی والیبال بازدید کرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور در ابتدا با وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال به گفتگو نشست و در جریان آخرین وضعیت تیم ملی والیبال قرار گرفت.

 

در ادامه معاون پارلمانی رئیس جمهور به سالن والیبال رفت و از نزدیک نظاره گر تمرین ملی پوشان شد. بعد از گذشت دقایقی و با حضور حسینی در تالار والیبال آزادی، میلاد تقوی رئیس فدراسیون نیز در سالن حضور یافت و با معاون پارلمانی رئیس جمهور صحبت کرد.

 

جدیت کادر فنی در تمرینات/ توصیه های پائز به والیبالیست ها

تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه 1403 در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، 5 تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

تمرین صبح امروز سه‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور در تمرین امروز حضور داشتند.

محمد طاهر وادی در مراسم تجلیل از قهرمانان شرکت کرده بود و در تمرینات حضور نداشت.

علی اصغر مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران در کمپ تیم‌های ملی مورد معاینه قرار گرفت و مقرر شد این بازیکن تیم ملی را در مسابقات لیگ ملت‌ها همراهی نکند. پیش از این بردیا سعادت هم به دلیل آسیب‌دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داده بود. علی شیعی هم روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیگی شده و  در تمرینات تیم ملی حضور ندارد.

این تمرین با جدیت از سوی کادرفنی دنبال ‌شد و موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال در ابتدای تمرین خطاب به بازیکنان گفت: امیدوارم امروز تمرین خوبی داشته باشید، مراقب خودتان باشید و خوب تمرین کنید. صبح تمرینات توپی و عصر وزنه خواهیم زد.

در ادامه بازیکنان به انجام کارهای کششی پرداختند و والیبال ۶ بر ۶ اجرا کردند. همچنین تمرین توپی بازیکنان زیر نظر پیمان اکبری و موریس پائز انجام شد و سپس ملی‌پوشان به تمرین اسپک در شرایط مسابقه پرداختند.

در ادامه تمرینات سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری به همراه میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس و امیرحسین منظمی دبیر فدراسیون در تمرینات ملی پوشان حاضر شدند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان برای شرکت در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، صبح یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه به برزیل خواهد رفت.

پاداش ویژه برای صعود به المپیک

در انتهای تمرین حسینی به جمع ملی پوشان آمد و به آنها خسته نباشید گفت و وعده داد در صورت صعود به المپیک، نفری یک میلیارد تومان به بازیکنان تیم ملی والیبال اختصاص خواهد یافت.

حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال، افزود: دولت نگاه ویژه‌ای دارد و در جلسات همیشگی دولت، مباحث ورزشی مطرح می‌شود که دستاوردها و برنامه‌های ورزشی طی یک گزارش به اطلاع همه می‌رسد. در گذشته این چنین نبود و با وجود اخبار ورزشی، دلیلی برای بررسی در جلسات دولت وجود نداشت. امروز هم به جمع والیبالیست‌ها آمدیم تا سلام گرم رئیس جمهوری و اعضای دولت را برسانیم و برای شما آرزوی موفقیت کنیم.

وی ادامه داد: از آن‌ جایی که همه نگاه‌ها به شماست، باید با عزم و اراده بیشتری کار کرد. طبق فرمایشات امام صادق (ع) اگر نیت و اراده ضعیف نشود، بدن نیز ضعیف نخواهد شد. به عملکرد شما امیدواریم و حتما موفق خواهید بود. تحولات بزرگی در والیبال انجام شد که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و دولت هم نگاه مثبتی به مسائل ورزشی دارد و همیشه به دنبال گسترش ورزش قهرمانی و همگانی است. باید همه ورزش‌ها را با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که داریم در نظر بگیریم و چیزی را قلم نندازیم. نمایندگان نیز به دنبال مسائل ورزشی هستند و در حوزه‌های خودشان ورزش را گسترش می‌دهند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به مسیر پیش روی تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم تیم والیبال ایران نیز بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. این هفته‌های آخر خیلی سخت خواهد بود ولی باید هر طور که هست از جایگاه جهانی خودمان دفاع و دل مردم ایران شاد کنیم.

وی با تاکید بر تفاوت بودجه رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: باید نگاه عادلانه‌ای در بودجه رشته‌های ورزشی داشته باشیم، مخصوصا رشته‌های تیمی مثل والیبال که جایگاه بسیار خوبی در عرصه بین المللی دارند. سعی می‌کنم با رئیس جمهور و مسئولین مربوطه صحبت کنم تا دغدغه ورزشکاران را در بحث مالی از بین ببریم و تنها به ورزش حرفه‌ای خودشان فکر کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال: برای مردم بجنگید

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در جمع ملی‌پوشان گفت: ممنونم از این که در این روزهای سخت ایستاده‌اید، آقایانی که در جمع ما بدون استراحت آمدند و به تیم ملی با غیرت اضافه شدند، دم همه‌تان گرم. می‌دانم رویداد سختی است و شما هم بهتر می‌دانید اما به این تیم خیلی امیدوارم.

او ادامه داد: کاری به کارشناسان ندارم و المپیک رفتن همه آمال و آرزویم نیست اما بدانید مردم می‌فهمند چگونه بازی می‌کنید و غیرت شما را می‌بینند. برای مردم بجنگید. ‌
میلاد(عبادی‌پور) تو در زمین فرمانده‌ای. خیلی دوست دارم پسرت وقتی بزرگ شد بگوید پدرم در والیبال ایران تاریخ‌ساز بود.

وی افزود: شما اگر بخواهید برای خانواده و عزایزان‌تان هدیه بگیرید، بهترین‌ها را برمی‌دارید. برای مردمی که چشم امیدشان به شماست و با یک اسپک و دفاع می‌توانید خوشحال‌شان کنید، بهترین هدیه را بدهید. مهم نیست نتیجه چه می‌شود. جایی برای حسرت برای خود نگذارید. برای مردم و خانواده‌تان بجنگید. بگذارید سر کسانی که برای‌تان عزیزند بالا باشد.

تقوی با بیان این که شما سرباز این مملکت هستید و من هم خدمتگزار شما هستم، تاکید کرد: حتما کم و کسری‌هایی هست اما تمام تلاشم را می‌کنم اگر برای انتخابی المپیک با خبر حضورتان در المپیک مردم خوشحال شوند، یک میلیارد تومان به حساب‌تان می‌ریزیم.

پس از صحبتهای محمد حسینی و میلاد تقوی کادر فنی و ملی پوشان صحبت کردند.

پائز: قول می‌دهیم تمام تلاشمان را بکنیم

پائز سرمربی تیم ملی گفت: در وهله اول تشکر می‌کنم که به دیدار ما آمدید، قطعا حضور و حمایت شما برای ما اهمیت زیادی دارد. ما به شما قول می‌دهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا به این هدف برسیم. من با همکاران برزیلی هم صحبت کردم و آنها هم اذعان داشتند برای ما مهم است که با تیم ملی کار کنیم.

عبادی پور: کمترین خواسته پرواز بیزنس کلاس است

میلاد عبادی پور  کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از ملی پوشان صحبت کرد و گفت: بعد از نسل قدیمی که در فدراسیون والیبال بودند، احساس می‌کنم توجه مسئولان به همه ورزش‌ها و به خصوص والیبال کمتر شده. ما سرباز وطن هستیم و هیچ چشم داشتی نداریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند، برخی بازیکنان از لیگ های خودشان برگشتند و بلافاصله به تمرینات آمدند.

وی افزود: یک سری مشکلات هست و امیدوارم شما آن را در نظر بگیرید. تقوی رئیس فدراسیون ما را حمایت کرده و حتی از جیب خودش هزینه کرده. ورزش برای همه مهم است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما واقعیتش این است که یک سری کمبودها داریم و امیدوارم بیشتر حمایت شود. امسال سال مهمی است و کمترین امکانات برای ما پروازهای بیزینس کلاس است. حداقل‌ترین زمان رسیدن ما به مکان مسابقات ۳۰ ساعت است که این زمان برای بازیکنان با این قد سخت است. البته تقوی تا آن جا که توانسته برای ما پروازهای بیزینس کلاس در نطر گرفته اما فکر می‌کنم بودجه فدراسیون هم تمام شده و اگر ما به المپیک صعود کنیم، بودجه‌ای برای المپیک نخواهیم داشت. همه ما برای مردم به اینجا آمدیم و خواهش می‌کنم بیشتر فدراسیون والیبال حمایت شود.

در پایان توپ والیبال با امضا بازیکنان تیم ملی به معاون امور مجلس رئیس جمهور اهدا شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه