اخبار داغ

وعده جدید معاون وزیر؛

اسبقیان: تا پایان تیرماه تمامی فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، تعیین تکلیف خواهند شد

اسبقیان: تا پایان تیرماه تمامی فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، تعیین تکلیف خواهند شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: تا پایان تیرماه مجامع انتخاباتی تمامی فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدشروین اسبقیان عصر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در ابتدای آیین اهدا احکام فدراسیون های سه گانه و کونگ فو با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با تاکید کیومرث هاشمی برای تعیین تکلیف ۱۷ فدراسیونی که با سرپرست اداره می شدند، انتخابات ۱۰ فدراسیون تاکنون برگزار شده و امروز میزبان مسوولان دو فدراسیون سه گانه و کونگ فو برای اهدا احکام و انجام آیین عهدنامه هستیم.

وی افزود: در همین راستا انتخابات ۵ فدراسیون تا پایان خرداد برگزار و 2 فدراسیون دیگر نیز مجامع انتخاباتی شان تا پایان تیرماه برگزار می‌شود و به این ترتیب پرونده فدراسیونهای که با سرپرست اداره می شود، بسته خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه از حضور مسوولان کمیته ملی المپیک در مجامع انتخاباتی روسای فدراسیونهای ورزشی قدردانی کرد و گفت: حمایت، همدلی و تعامل ریاست کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجامع انتخاباتی در شرایط مطلوب قابل تقدیر است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه