اخبار داغ

نوری اعلام کرد؛

اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان برای طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان

اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان برای طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان برای سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ در مجموع حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری؛ در نشست صمیمی با نمایندگان فرهنگیان شهرستان نیشابور با بیان این که احداث «آموزشگاه پدران آسمانی» که با مشارکت خانواده شهدا انجام شده است؛ نشان می‌دهد فرزندان شهدا، در مسیر پدرانشان گام بر می‌دارند، گفت: مشارکت خیّرین، به ویژه اصنافی مانند: صنف کامیون داران، در امر پسندیده مدرسه سازی و یا اقداماتی همچون بهره برداری از ۹۹ آموزشگاه که به همت خیّرین نیک اندیش، در شهرستان نیشابور صورت گرفته، شایان تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هم شهدا و هم دانشمندان حوزه‌های مختلف، در دستگاه تعلیم و تربیت نظام جمهوری اسلامی ایران، پرورش یافته اند و این نشان از اهمیت بالای آموزش و پرورش در جامعه دارد.
,
 
,
نوری افزود: با توجه به شعار دولت مبنی بر «مردمی سازی» و از آنجا که مؤسسات مردمی، رکن چهارم در مجموعه ارکان فرآیند تعلیم و تربیت به شمار می آیند، ۵۴۰ هزار معلم، ۵ میلیون دانش آموز بسیجی و ۹۳۰ هزار پیشکسوت دلسوز آموزش و پرورش می‌توانند با مشارکت در آموزش و پرورش، در ارتقا جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت، بسیار مؤثر باشند.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که در طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان، برای سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ در مجموع حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت، تأکید کرد: مدارس بایستی در مسیر حضور در زیست بوم کارآفرینی گام بردارند و هنرستان‌ها نیز باید به سمت تولید حرکت کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه