اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان طبس:

سپاه و بسیج با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مصدومان حادثه قطار "مشهد ـ یزد" هستند

سپاه و بسیج با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مصدومان حادثه قطار "مشهد ـ یزد" هستند
خبازی از پای کار بودن سپاه و بسیج با تمام توان برای خدمت‌رسانی در سانحه خروج قطار "مشهد ـ یزد" از ریل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، خبازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص حادثه خروج قطار مسافربری «مشهد – یزد» در مسیر طبس و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان اظهار کرد: از همان ابتدای صبح که از خبر وقوع این حادثه دردناک مطلع شدیم در سپاه و بسیج شهرستان با امکانات و ماشین آلات به محل سانحه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی ادامه داد: اجساد متوفیان و ۳۵ نفر مجروح این حادثه با کمک دستگاه های خدمات رسان و امدادی به طبس منتقل شدند.

,

خبازی با بیان اینکه مسافران سالم را نیز در ایستگاه طبس ساماندهی کردیم و با رفع نیازمندی هایشان با اتوبوس به مقصدشان در یزد منتقل شدند، تصریح کرد: شرایط اسکان برای خانواده های مجروحین  و متوفیان نیز مهیا شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس خاطر نشان کرد: اکنون نیز در محل سانحه هستیم و منتظریم یکی از واگن ها که واژگون شده که باید به وسیله جرثقیل روی ریل قرار بگیرد و احتمال اینکه یک نفر دیگر در این واگن باشد وجود دارد البته قطعی نیست.

,

وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه و بسیج در حال خدمت رسانی و همکاری با نیروهای امدادرسان در محل سانحه خروج قطار  از ریل هستند، بیان کرد: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز به محض اطلاع برای بازدید از سانحه راه آهن طبس و بررسی وضعیت مصدومان وارد طبس شدند و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه