اخبار داغ

سرلشکر صفوی:

نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است

نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار مرهون الطاف و عنایات خداوندی و اخوت، هوشمندی، هماهنگی، همکاری و هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیام‌های جداگانه ای انتصاب سردار کاظمی به ریاست سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت و از خدمات ١٣ ساله حجت الاسلام طائب در راه اندازی و مدیریت این سازمان پرافتخار تجلیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ای, تبریک, حجت الاسلام, طائب,

متن پیام‌ها بدین شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

, بسم,

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی (دام عزّه)

, عزّه,

سلام علیکم؛

,

در کمال مسرت انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، شایستگی، کارایی و توانمندی‌های آن برادر عزیز برای خدمت صادقانه و موفق در این سنگر خطیر است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

, موفق, تبریک,

بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار در شرایط حساس و پیچیده منطقه‌ای و تهدیدات ناشی از توطئه‌های نظام سلطه و استکبار به ویژه ایالت متحده آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و ارتجاع پلید منطقه‌ای که افتخار انقلاب اسلامی و عزت ایران و ایرانی در پهنه جهانی را رقم زده است، مرهون الطاف و عنایات خداوندی و اخوت، هوشمندی، هماهنگی، همکاری و هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور به خصوص نقش آفرینی‌های راهبردی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این مجموعه مؤمن، مقتدر و هوشمند است.

, ناشی از, ویژه, ایالت, خداوندی, خدشه, به خصوص, عج,

اطمینان دارم به فضل الهی دوره جدید مدیریتی این سازمان با راهبری عالمانه و قاطعانه آن سردار عالیقدر تحت نظر فرماندهی محترم کل سپاه در تعامل و مساعی با سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، شاهد شکست‌های مکرر اطلاعاتی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و خنثی سازی نقشه‌های پلید آنان در ایجاد خدشه بر دژ مستحکم امنیت مردم و کشور و نیز باور، اعتقاد و اعتماد ملت شریف و بصیر ایران اسلامی در صحنه همراهی با نظام خواهیم بود.

, سایر, خدشه,

توفیق و سربلندی آن برادر گرانقدر در این سنگر خطیر و حساس تحت عنایات حضرت بقیه الله العظم حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت می جویم.

, حساس, العظم, الشریف, نایب, ای, العالی, مسئلت, می, جویم,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حسین طائب (دام عزّه)

سلام علیکم؛

, بسم,
,
, حجت الاسلام, طائب, عزّه,
,
,

در پایان دوره تصدی ۱۳ ساله «ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» بر خود وظیفه می دانم از تلاش‌های مجاهدانه و هوشمندانه جنابعالی در پایه گذاری و راه اندازی این سازمان مؤثر و موفق و انجام ماموریت‌ها و وظایف خطیر آنکه بحمدالله دستاوردهای افتخارآمیزی در حوزه پیشگیری و مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب، نظام و میهن اسلامی در پی داشته است، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

, می, دانم, مجاهدانه, موفق,

بی شک نقش آفرینی‌های سازمان اطلاعات سپاه با مدیریت جنابعالی در شکست نقشه‌های شوم و آمال و آرزوهای رژیم پلید صهیونیستی علیه ایران اسلامی و مصاف با پدیده نفوذ و برخورد گسترده قاطعانه و غیر محافظه‌کارانه با مفسدان اقتصادی دانه درشت و محتکران کالاهای اساسی، ماندگار و الهام بخش حضور این سازمان در صحنه ماموریت‌های خطیر پیش رو خواهد بود.

,

دوام توفیق و سربلندی آن برادر گرانقدر در استمرار خدمت صادقانه در جایگاه مشاور فرماندهی کل سپاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه ربوبی مسئلت می‌کنم.

, الاعظم, الشریف, ای, العالی, مسئلت,

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه