اخبار داغ

کسی از خوشحالی فرار نمیکنه + توضیح کامل

کسی از خوشحالی فرار نمیکنه + توضیح کامل
زمانی که به خواسته خود که همان تلافی کردن است می‌رسیم، یک احساس خوشی کاذب به ما دست می‌دهد؛ این احساس گاهی آنقدر جذاب است که حتی برای شریک شدنش با بقیه، برای دیگران هم موضوع را تعریف کرده و حس قدرت بیشتری به دست می‌آوریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعریف واحدی از شادی وجود ندارد. شادی واقعاً یک مقصد نیست. شادی در دل زندگی است و زندگی سفری است طولانی مدت که هر روز به طور کامل آن را به آغوش می کشیم. با این حال؛ به این معنا نیست که همیشه برای به آغوش کشیدن و به دست آوردن زندگی از خوب بیدار می شویم. و خیلی از وقت ها نیاز به یک یادآوری و تلنگر داریم برای اینکه بدانیم زندگی و شادی یک هدیه عالی است که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

خود را تعغیر دهید !! شادی رو تجربه کنید .

, خود را تعغیر دهید !! شادی رو تجربه کنید .,

یک نکته در روابط ما آدم‌ها واضح است: زمانی که کسی رفتار بدی نسبت به ما دارد و در مقابل، ما هم رفتار بدی به او نشان می‌دهیم و اصطلاحاً حقش را کف دستش می‌گذاریم، احساس قدرت می‌کنیم. شاید هم بتوان اسمش را همان کِیف کردن گذاشت؛ اما بیایید کمی به این احساس دقیق‌تر نگاه کنیم:

,

زمانی که به خواسته خود که همان تلافی کردن است می‌رسیم، یک احساس خوشی کاذب به ما دست می‌دهد. این احساس گاهی آنقدر جذاب است که حتی برای شریک شدنش با بقیه، برای دیگران هم موضوع را تعریف کرده و حس قدرت بیشتری به دست می‌آوریم

,

شاد بودن یعنی شاد کردن دیگران

, شاد بودن یعنی شاد کردن دیگران,

, , ,

بیاید شادی رو با دیگران تقسیم کنیم برای شاد بودن باید محیط شاد و دوستان شاد انتخاب کرد حتی برای گوش دادن به موسیقی خود را عادت دهید آهنگ شاد گوش دهید و از زندگی لذت ببرید..و برای تکرار نشدن اهنگ هر چند روز یک بار عوض کند و با سرچ در نت و وارد شدن به سایت ها با سرچ اهنگ جدید وارد وب سایت ها بشید و دسته بندی های شاد رو انتخاب کنید و موزیک مورد نظر خود رو دانلود کنید 

, آهنگ شاد , آهنگ شاد, اهنگ جدید, اهنگ جدید,

از خبر ها و اخبار و اهنگ غمگین دوری کنید

, از خبر ها و اخبار و اهنگ غمگین دوری کنید, اهنگ غمگین,

می‌دانید در دنیا چقدر اتفاقات جذاب و خوشایند در حال رخ دادن است؟ امروز در یکی از کشورهای آفریقایی در حدود چند هزار اصله درخت کاشته شد، چند روز قبل در همین تهران چند میلیون تومان برای آزادی زندانیان گلریزان کردند، در اروپا چند خیِر به فقرا کمک‌های میلیاردی کردند و چندین کودک کم‌توان به کمک مردم به کلاس‌های درس رفتند.

,

خب، کدام یکی از این اخبار خوب را در تلویزیون، رادیو یا شبکه‌های مجازی خوانده یا شنیده‌اید؟ هیچ کدام! اما به جای آنها چه چیزی را شنیده‌اید؟

,

در فلان حادثه مرگبار… در حادثه آتش سوزی کشورِ… در جنگِ… در اصل رسانه‌ها کاری به اخبار خوب ندارند، چون اخبار خوب خواهان ندارد! رسانه‌ها دوست دارند اخبار حاشیه‌ای را منتشر کرده تا مردم را به سمت خودشان جذب کنند.

,

زمانی که حدود 30 دقیقه از وقتتان را پای تلویزیون صرف می‌کنید و فقط اخبار بد و ناراحت کننده می‌بینید، انتظار دارید که بتوانید یک زندگی شاد را هم تجربه کنید؟ به نظر باید تا جای ممکن از این اخبار بد که هیچ کدام حتی کوچکترین کمکی هم به شما نمی‌کند، دوری کنید! از همین حالا شروع کرده و کانال‌ها و پیج‌های خبری اینستاگرام و تلگرام را مسدود کنید، پس از آن به مرور سراغ کم کردن عادت مشاهده تلویزیون بروید.

,

, ,

هر چیزی شمارو افسرده یا غمگین میکند باید دوری کنید یه بار برای همیشه تصمیم بگیرید و زندگی رو خود رو شاد کنید و پر انرژی باشید..برای خود هدفی انتخاب کنید 

,

 

,

امیدوارم این مقاله مرود توجه تون باشه و پسند کرده باشید و با دوستان خود به اشتراک بزارید ...

, امیدوارم این مقاله مرود توجه تون باشه و پسند کرده باشید و با دوستان خود به اشتراک بزارید ...,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه