اخبار داغ

استاندار ایلام در گفت‌وگو با دانا عنوان کرد؛

ممانعت عراقی ها از ورود زائرانی که برگه گذر موقت دارند/ مسئولان در تلاش هستند تا مشکل برطرف شود

ممانعت عراقی ها از ورود زائرانی که برگه گذر موقت دارند/ مسئولان در تلاش هستند تا مشکل برطرف شود
استاندار ایلام با بیان این مطلب که کشور عراق به زائرانی که دارای برگه گذر موقت دارند، اجازه ورود نمی‌دهد، گفت: ستاد اربعین حسینی با مقامات عراق در حال صحبت هستند تا این مشکل پیش آمده هرچه سریعتر برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه کشور عراق در مرز مهران به زائرانی که برگه گذر موقت دارند، اجازه ورود نمی‌ دهد، منتشر شد که حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این باره گفت: متاسفانه در حال حاضر ماموران مرزی عراق واقع در مرز مهران به زائرانی که برگه موقت دارند، اجازه ورود به خاکشان را نمی‌دهند.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛ صبح امروز خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه کشور عراق , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته استاندار ایلام، ستاد اربعین حسینی با مقامات عراق در حال صحبت هستند تا این مشکل پیش آمده هرچه سریعتر برطرف شود.

,

بهرام نیا با اشاره به این مطلب که توصیه می‌شود تا انتقال مواکب از مرز سومار صورت گیرد، گفت: کند بودن مقامات عراقی در مرزهای منتهی به عراق سبب شده است تا انتقال مواکب به کندی پیش رود پس توصیه می شود انتقال مواکب از مسیر سومار صورت گیرد. این کاروان‌ها قرار است به منظور خدمات دهی به زائران اربعین در محورهای تعیین شده در داخل خاک عراق مستقر شوند.

,


گفتنی است؛ سردار مهدی حاجیان؛ سخنگوی فراجا چندی پیش درباره فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود.

,
,

به گفته وی، این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است، اما فرآیند صدورش متفاوت است یعنی شهروندان عزیز باید به پلیس + ۱۰ مراجعه کرده یا درخواست صدور گذرنامه بدهند و هزینه آن را بپردازند و یا اینکه درخواست صدور «برگ گذر موقت» می‌کنند که تنها هزینه صدور آن هزینه پست است. فرآیند صدور آن برای ما، ۲۴ ساعت طول می‌کشد، اما تا زمانی که از طریق پست به دست درخواست‌کننده برسد، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد.

, .,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

صادر شدن ۳۰۰ هزار برگ تردد ویژه اربعین

, صادر شدن ۳۰۰ هزار برگ تردد ویژه اربعین]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه