اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

مطالعات سند توسعه اقتصادی ۸۰۰ روستای خراسان جنوبی پایان یافت

مطالعات سند توسعه اقتصادی ۸۰۰ روستای خراسان جنوبی پایان یافت
جهانشاهی گفت: تاکنون مطالعات سند توسعه اقتصادی بیش از ۸۰۰ روستای خراسان جنوبی با همکاری دانشگاه بیرجند، جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمید جهانشاهی امروز در پنجمین شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در همین راستا ۲۳ دستگاه اجرایی مشمول اعتبارات پژوهشی هستند که یک درصد اعتبار مصوب خود را به این امر اختصاص می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از تصویب ۱۳ طرح پژوهشی در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در اختیار پژوهشگران و مجموعه های دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

,

وی به دستور کار دوم جلسه امروز مبنی بر عوارض از محل بند(ز) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و استمرار آن در بند(د) تبصره ۱۱ قانون بودجه جاری اشاره و تصریح کرد: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به سه دستگاه اجرایی ذینفع شامل امور مالیاتی، دارایی و سازمان برنامه و بودجه در راستای بازآفرینی شهری و محلات آسیب دیده اختصاص یافت.

,

جهانشاهی عنوان کرد: در ارتباط با کارگروه زیربنای نیز ۶ مصوبه داشتیم که به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی استان رسید.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: دستور کار آخر جلسه امروز در ارتباط با تهیه اسناد توسعه اقتصاد روستایی بود که در همین راستا در طول برنامه ششم توسعه تکلیف داریم ۵۸۰ روستا خراسان جنوبی را مطالعه کنیم که تاکنون مطالعات سند روستایی بیش از ۸۰۰ روستا با همکاری دانشگاه بیرجند، جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه