اخبار داغ

چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟

چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟
به زودی ماه صفر به پایان می رسد و کنداکتور تلویزیون قرار است رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد و سریال های تازه ای میهمان خانه های مخاطبان و تماشاگران رسانه ملی خواهند شد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تلویزیون مدتی است که به مانند سال های گذشته بنا بر هر مناسبتی سریال نمایشی خاصی را تدارک نمی بیند و میزان تولیدات نمایشی رسانه ملی به گواه دیده ها و شنیده ها کاهش پیدا کرده است و این درحالی است که مدیران سیما فیلم که مسئولیت نهایی تولیدات برعهده آنها گذاشته شده، افرایش کیفیت سریال های در حال تولید را دلیل اصلی این کاهش اعلام کرده اند؛ دلیلی که امید می رود با دیدن سریال های جدید نمایشی، تماشاگر و مخاطبان تلویزیون نیز به این نتیجه گیری برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تلویزیون, سریال,

ماه صفر به زودی به اتمام می رسد و بر اساس تیزرهایی که از تلویزیون پخش شده و خبرهایی که در رسانه ها منتشر شده، به زودی کنداکتور شبکه هایی که سریال های شبانه دارند، تغییر کرده و مجموعه های جدید نمایشی به آنتن خواهند رسید. در ادامه مروری گذرا داریم بر سریال هایی که قرار است به زودی ساعات شبانه مخاطبان همیشگی تلویزیون را به خود اختصاص دهند.

, ماه صفر , تلویزیون , آنتن, سریال,

, ,

«بی همگان» توفیقی و بازیگران همیشگی

, «بی همگان» توفیقی و بازیگران همیشگی,

سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی به زودی راهی آنتن شبکه سوم سیما خواهد شد.  

,

در خلاصه‌ی داستان این سریال که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده آمده است: «امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و»

, ,

مهدی سلطانی، نسرین بابایی و محمد صادقی جوان که در سریال «افرا» توفیقی را همراهی می کردند، این بار نیز جلوی دوربین مهدی رضایی قرار گرفته اند تا نقش آفرینی متفاوتی داشته باشند. سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، جلیل فرجاد، مهسا باقری، افسانه ناصری، علی کاظمی و علیرضا نعمت اللهی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و زنده یاد زهره فکور صبور که به نظر می رسد آخرین بازی خود را در این سریال به نمایش گذاشته است.

,

, ,

بهرنگ توفیقی یک دهه پیش و با سریال کمدی «مسیر انحرافی» به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و بعدتر جایگاه خودش را به عنوان یک کارگردان صاحب سبک با سریال هایی همچون انقلاب زیبا، پشت بام تهران، زیر پای مادر، پدر و این اواخر با افرا تثبیت کرده است. توفیقی در شبکه نمایش خانگی با سریال «آقازاده» حسابی سر و صدا به پا کرد و تا مدت ها بخش هایی از این سریال در فضای مجازی وایرال می شد و حالا توفیقی بر خلاف سریال های قبلی خود، «بی همگان» را با کارگردانی مشترک اصغر هاشمی جلوی دوربین برده است؛ هاشمی به عنوان فیلمنامه نویس، تدوینگر و کارگردان سال86 آخرین سریال خود «یک مشت پر عقاب» را با بازی حامد بهداد، رضا کیانیان، اشکان خطیبی و پرویز پورحسینی به آنتن رسانده بود و بعد از آن کار خاصی را کارگردانی نکرده بود و حالا در کنار توفیقی، «بی همگان» را آماده نمایش دارد.

,

, ,

بازگشت ده نمکی با «آزادی مشروط»

, بازگشت ده نمکی با «آزادی مشروط»,

سریال طنز «آزادی مشروط» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی که این روزها اخرین کارهای پس از تولید خود را انجام می دهد، به زودی آماده پخش شده و به احتمال زیاد از شبکه اول سیما راهی آنتن خواهد شد.

,

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» که توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی و بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده با محوریت طنز، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است.

,

, ,

در این سریال بازیگران چهره بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند که از مهمترین آنها می شود به نام هایی همچون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری اشاره کرد.

,

فرشاد گل سفیدی مدیر تصویربرداری، شهرام خلج طراح گریم، سید حامد محسن پور تدوین، مهرداد جلوخانی صداگذار و بابک پناهی طراحی صحنه «آزادی مشروط» را برعهده داشته اند.

,

, ,

پلیسی معمایی «شهباز» در راه شبکه ۵

, پلیسی معمایی «شهباز» در راه شبکه ,

مجموعه تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی مشترک امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور و نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری هم اکنون در شهر تهران در حال تصویربرداری است تا به زودی راهی آنتن شود.

,

در خلاصه داستان مجموعه نمایشی« شهباز» آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی، چرخشی دیگر در پیش دارد.

,

, ,

«شهباز» که در 30 قسمت در حال تهیه است، درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی می گردند و پلیس سایبری با اشراف به این فضا قصه داستان را جلو می برد.
در این سریال تلویزیونی که همزمان با تصویربرداری کارهای پسا تولید آن نیز انجام می شود تا بزودی راهی آنتن شود، بازیگرانی همچون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر ایفای نقش می‌کنند.

,
, .,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه

, بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه,

سریال بی نشان؛ هیجانی که زود فروکش کرد

, سریال بی نشان؛ هیجانی که زود فروکش کرد,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه