اخبار داغ

امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر در اقتصاد و ورزش کشور جایگاه مطلوبی ندارد

استان بوشهر در اقتصاد و ورزش کشور جایگاه مطلوبی ندارد
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با ظرفیت بزرگ اقتصادی و صنعتی، از جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش برخوردار نیست که نیاز است مسئولان به ویژه صنایع و شرکت‌های بزرگ از ورزش استان بوشهر حمایت و پشتیبانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به گزارش سپاس آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با  ظرفیت بزرگ اقتصادی و صنعتی، از جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش برخوردار نیست که نیاز است مسئولان به ویژه صنایع و شرکت‌های بزرگ از ورزش استان بوشهر حمایت و پشتیبانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , سپاس,  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با  ظرفیت بزرگ اقتصادی و صنعتی، از جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش برخوردار نیست که نیاز است مسئولان به ویژه صنایع و شرکت‌های بزرگ از ورزش استان بوشهر حمایت و پشتیبانی کنند.,

, ,

امام جمعه بوشهر باتأکید بر انجام وظیفه در حوزه‌های فرهنگی، قضایی و امنیتی بر اساس نیازهای جامعه، پرفشاری حجم بالای تهاجم رسانه‌ای را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به شدت جبهه رسانه‌ای استکبار جهانی، رسانه‌های بین‌المللی و جهانی در یک سازماندهی خاص، تهاجم گسترده علیه ایران اسلامی و مردم ایجاد کردند که بتوانند مدیریت اعتراضی کنند و اذهان را نسبت به ایران، انقلاب، آرمان‌ها، ارزش‌ها تغییر دهند و دور کنند.

,

, ,

حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: مشکل‌عدم تامین مالی سد دالکی، علیرغم رفت و آمد و بازدید مکرر مسئولین کشوری و قول مساعد برای تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، متاسفانه تاکنون تامین نشده و در صورت‌عدم تامین اعتبار به گفته مسئولین تا فرا رسیدن فصل زمستان و بارش باران ممکن است باغات و مناطق پایین سد دالکی در معرض سیل قرار گیرند.

,

امام جمعه برازجان افزود: مسئولین مربوطه هر چه زوتر برای فعال شدن این پروژه چاره‌ای بیندیشید.

,

, ,

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه یکی از خواسته‌های به حق مردم بخش شبانکاره بخش توجه جدی به ورزش است، خاطر نشان کرد: این منطقه قهرمانان و استعدادهای زیادی دارد اما متأسفانه امکانات بسیار ضعیفی داریم و اداره کل ورزش و جوانان استان باید پاسخگو باشد.

,

امام جمعه بخش شبانکاره خاطر نشان کرد: برای بررسی مشکلات ورزشی بخش و نشستن پای صحبت و مشکلات ورزشکاران چندین بار از مدیرکل ورزش و جوانان استان برای حضور در این بخش دعوت کردیم، اما دلیل‌عدم حضور ایشان در منطقه شبانکاره که بارها ورزشکارانش در عرصه‌های ملی و جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند را نمی‌دانیم، لذا مردم خواهان ورزش هستند و مسئولان باید به خواسته مردم توجه کنند.

,

, ,

حجت الاسلام محمود امام جمعه آبدان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: اولین اجلاس سراسری الگوی کشت محصولات کشاورزی و رونمایی و ابلاغ سند کشت محصولات استان‌ها در سال زراعی۱۴۰۱.۱۴۰۲ برگزار شد تا به واسطه اجرای این طرح مهم، کشور به امنیت غذایی پایدار و حاکمیت و اقتدار غذایی دست یابد که این اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود.

,

خطیب نماز جمعه آبدان اضافه کرد: با توجه به اهمیت ورزش و کمک به فعالین این عرصه در بخش آبدان متاسفانه در دولت قبل افتتاح ناقص نمایندگی ورزش داشتم و این مساله همچنان ادامه دارد و امیدواریم که مسولان ورزش استان نسبت به این موضوع کار جهادی انجام بدهند.

,

, ,

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با تبریک ولادت با سعادت نبی گرامی السلام حضرت محمد مصطفی و امام جعفرصادق (ع) اظهارداشت:
تربیت و پرورش در مدارس جایگاهش رنگ باخته و نیازمند احیا است و این باید از سوی وزارت خانه و رؤسای قوای مقننه و مجریه اصلاح شود.

,
,

امام جمعه اهرم با اشاره به «تعیین تکلیف چاه‌های آب کشاورزان فاقد پروانه بهره برداری» گفت: لازم است مجموعه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی نسبت به این مساله، کشاورزان را معطل نکنند این هفته و آن هفته و این کمیسیون و آن کمیسیون مردم را سرگردان نکنند.

,

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر بیان اینکه سلامت غذا، در دسترس بودن غذا و ارزان بودن آن مهم است، اظهار داشت: ظاهراً بازار رها شده و نظارتی بر آن نیست که متولیان باید پیگیری و چاره اندیشی کنند.

,

, ,

امام جمعه دیر افزود: آتش زدن مسجد و قرآن کار ضد انقلاب است و در مقابل کسانی که در حوادث اخیر هیجان زده شدند باید کار فرهنگی کنیم اما با کسانی که با برنامه در اغتشاشات حضور داشتند باید برخورد قاطع شود.

,

, ,

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار بیانات مقام معظم رهبری عمدتاً حول دو محور اصلی تبیین و جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولیت‌هایی که که متوجه این مجمع و بحث حوادث اخیر کشور بود.

,

امام جمعه گناوه گفت: دشمن از ابزار رسانه و سلطه اقتصادی برای تأثیرگذاری بر افکار مردم تبه ویژه جوانان استفاده می‌کند باشد که باید هوشیار و بصیرت افزایی کنیم. و لذا مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که هیجانی عمل کردند باید نسبت به آنها کار فرهنگی انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه