اخبار داغ

برنده و بازنده چه گفتند؟

انتخابات گلف| از تهدید شکایت به مراجع قضایی تا مقایسه با فوتبال!

انتخابات گلف| از تهدید شکایت به مراجع قضایی تا مقایسه با فوتبال!
دو تن از کاندیداهای انتخابات فدراسیون گلف در پایان مجمع انتخاباتی صحبت کردند و صحبتهای آتیشینی در مجمع مطرح شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف امروز برگزار و حمید عزیزی رئیس این فدراسیون با کسب حداکثر آرا از مجمع برای 4 سال آتی در سمت خود ابقا شد.

پس از پایان پروسه رای گیری برای انتخاب رئیس، کاندیداهای برنده و بازنده صحبت کردند.

 

غریب‌لو: در انتخابات کمیسیون ها تخلفات گسترده ای رخ داده

امیر غریب‌لو، کاندیدای بازنده انتخابات فدراسیون گلف پس از اعلام نتایج آرا مدعی شد که در انتخابات کمیسیون‌ها تخلفات گسترده‌ای رخ داده و ادامه کار را در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری پی‌گیری خواهد کرد.

وی در ادامه گفت که خانواده گلف به زیر ۳۰۰ نفر رسیده و فدراسیون نباید مثل ۴ سال گذشته فعالیت کند.

 

عزیزی: ما گلفیم، فوتبال نیستیم!

حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف پس از پیروزی در انتخابات گفت: قائل به استفاده از همه ظرفیت‌ها با رعایت اولویت‌ها هستیم. فدراسیون خودش را عضوی از پازل بزرگ ورزش کشور با محوریت وزارت ورزش و جوانان و‌ کمیته ملی المپیک می‌داند. حتما با راهنمایی‌های وزارت و کمیته فدراسیون با قوت ادامه می‌دهد. ما دست یاری به سوی همه دراز می‌کنیم چون یکی از نقاط قوت در دوره گذشته اتحاد و انسجام فدراسیون بود.

او در ادامه افزود: ما فوتبال نیستیم که ۵۰ میلیون دنبال کننده داشته باشیم. ما گلفیم و تعدادمان همین نفرات حاضر به همراه بازیکنان و مربیان و داوران است که برای پیشبرد اهداف نیازمند اتحاد هستیم. ما این دست اشتیاق و نیاز را به سوی همه دراز می‌کنیم. امیدوارم شرمنده شما نباشیم و بتوانیم کارنامه خوبی را به اتفاق هم رقم بزنیم. دفتر فدراسیون در تهران خاک هیات‌های استانی است که همواره  به روی آنها باز است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه