اخبار داغ

ترویج اسنوکر در مدارس توسط نفرات برتر اسنوکر انجمن حرفه ای ها 

ترویج اسنوکر در مدارس توسط نفرات برتر اسنوکر انجمن حرفه ای ها 
حرفه ای های اسنوکر جهان با حضور در مدارس و آموزش به کودکان به گسترش این رشته کمک می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان با همکاری نفرات برتر رنکینگ جهانی این رشته به گسترش و توسعه اسنوکر در مدارس می پردازند. در همین راستا شان مورفی یکی از اسطوره های این رشته در یکی از مدارس شهر لندن حضور پیدا کرد و با تجهیزاتی که ویژه کودکان تهیه شده به کودکان علاقه مند آموزش داد. 
مورفی در جمع کودکان گفت: می خواهم مربی فصل مدرسه شما باشم. من از ۸ سالگی با میز اسنوکری که هدیه گرفتم به این رشته علاقه مند شدم و کار خود را آغاز کردم. رشته اسنوکر در شرق آسیا و اکنون در اروپا در حال گسترش می باشد و ما نیز تصمیم داریم از رده های پایه شروع کنیم. ایمان دارم که از همین مدارس است که قهرمانان آینده اسنوکر پدید می آیند.  

ما در اینجا در حال انتشار واژه اسنوکر هستیم. بزرگترین آرزوی هر ورزشکار اسنوکری در دنیا دریافت سه گانه مسترز، قهرمانی جهان و قهرمانی انگلستان است که من نیز مانند ۱۱ نفر دیگر به این مهم دست پیدا کرده ام. در سال ۲۰۱۵ با قهرمانی در مسبقات مسترز به این آرزو دست پیدا کردم.  

شان مورفی در ادامه گفت: شاید در دنیا تنها فردی هستم که موفق شدم در سه رشته مختلف ورزشی بالاترین امتیاز را کسب کنم. در اسنوکر ۱۴۷ را ثبت کردم، در گلف با یک ضربه توپ را درون گودال هدف قرار دادم و با ۹ تیر دارت بازی را تمام کردم و امیدوارم شما نیز چنین تجربه هایی را کسب کنید به شرطی که از همین امروز عزم خود را بکار بگیرید.  

تصمیم انجمن حرفه ای ها مبنی بر به کارگیری قهرمانان اسنوکر دنیا برای کودکان پایه امری ستودنی است که چنین کارهایی در کشورمان نیز توسط فدراسیون و هیات های استانی آغاز شده است. به زودی در خصوص برنامه های فدراسیون در حوزه پایه و همچنین طرح های استعدادیابی و گسترش رشته توسعه اطلاع رسانی بیشتری انجام میپذیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه