اخبار داغ

اجازه حضور در لیگ برتر را هم به او دادیم اما...

انوشیروانی: علی‌حسینی اصلا برنامه ارائه نکرده؛ درباره استعفایش تصمیم می‌گیریم

انوشیروانی: علی‌حسینی اصلا برنامه ارائه نکرده؛ درباره استعفایش تصمیم می‌گیریم
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با گذشت تقریبا یک ماه و ۱۰ روز از مسابقات جهانی کلمبیا سعید علی‌حسینی برنامه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ارائه نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به استعفای سعید علی حسینی از هدایت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان اظهار داشت: او در متن استعفای خود قید کرده است که سه نامه را در تاریخ های بیست و هشتم دی و سوم بهمن به فدراسیون ارسال کرده است اما هیچ پاسخی به این نامه‌ها داده نشده و مطابق قرارداد سه ساله اش عمل نشده است. موضوع نامه‌های علی حسینی در مورد حضور در لیگ برتر، شروع اردوی آماده سازی تیم ملی و تمدید ماموریتش بود که هر سه نامه با فاصله دو تا سه روز به ما ارسال شد. در مورد حضورش در لیگ برتر هم تلفنی با ما صحبت کرد و گفتیم فینال لیگ برتر در آخر بهمن است و می‌تواند حضور پیدا کند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری بیان داشت: البته ما چند روز قبل از نامه‌های سعید علی حسینی، به تمام سرمربیان تیم های ملی نامه زدیم که اعلام کنند چه برنامه ای برای مسابقات آتی دارند تا بلافاصله کمیته فنی تشکیل بدهیم و این برنامه ها را بررسی کنیم. با گذشت تقریبا یک ماه و ۱۰ روز از مسابقات جهانی کلمبیا سعید علی حسینی هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ارائه نکرد. ما از کجا بدانیم که از چه زمانی می‌خواهد اردوها را شروع کند؟ تمام مواردی که در متن استعفایش نوشته شده است به قراردادش ربط دارد که در زمان فدراسیون قبلی بسته شده است. این قرارداد سه ساله است و  فکر می کنم این قرارداد در تاریخ وزنه‌برداری نظیر نداشته باشد!

انوشیروانی همچنین گفت: در حال انجام مکاتبات پیرامون این نامه‌ها بودیم  که نامه استعفا را ارسال و عنوان کرد که فدراسیون مطابق قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده است. البته مواردی که مطرح کرد، مواردی نیست که حاد باشد. آقای کوروش باقری برنامه خود را ارائه کرده است و از ۱۵ بهمن می‌خواهد اردوی تیم ملی بانوان آغاز شود اما آقای علی حسینی هیچ برنامه ای ارائه نکرد.

سرپرست فدراسیون در پاسخ به این پرسش که فدراسیون با استعفا موافقت می‌کند؟ گفت: در سریع ترین زمان کمیته فنی را تشکیل می دهیم و از سعید علی حسینی دعوت می‌کنم در جلسه حاضر شود و در مورد استعفا و شرایطش با عزیزان بحث و تبادل نظر کنیم و در سریع ترین زمان ممکن تصمیم می گیریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه