اخبار داغ

آماده باش نیروهای هلال احمر کرمانشاه

زلزله قصرشیرین را لرزاند/ مصدومیت 4 نفر

زلزله قصرشیرین را لرزاند/ مصدومیت 4 نفر
زلزله ۴.۷ ریشتری قصرشیرین را لرزاند و در پی آن هلال احمر کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زلزله‌ای با شدت ۴.۷ در مقیاس امواج درونی زمین صبح امروز قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.

‌این زلزله در شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب احساس شد و مردم را به بیرون از خانه‌هایشان کشاند.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر براثر زلزله صبح امروز شهرستان‌های غربی استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در شهرستان قصرشیرین مصدوم شدند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه زلزله‌های 4.7 و 3.3 ریشتری صبح امروز شنبه این شهرستان را لرزاند، گفت: این دو زمین لرزه در فاصله زمانی بسیار کم از هم این شهرستان را لرزاند که هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت.

مشخصات زلزله 4.7 ریشتری

401-11-15 06:15:46.3 4.7    34.336       45.625       10      قصر شیرین، کرمانشاه *

 

زمین لرزه قصرشیرین خسارتی در پی نداشته

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: زمین لرزه شهرستان قصرشیرین خسارتی در پی نداشته است.

افشین یگانه اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۶:۱۵ زلزله‌ای با قدرت ۴.۷ ریشتر شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی افزود: پس از وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه این زمین لرزه خساراتی را در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این زلزله در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب احساس شده است.

 

آماده باش نیروهای هلال احمر کرمانشاه

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش نیروهای هلال احمرکرمانشاه درپی زلزله غرب استان کرمانشاه خبر داد.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: در پی زلزله ۴.۷ ریشتری در ۲۰ کیلومتری قصرشیرین و ۲۷ کیلومتری سرپل ذهاب چهار تیم ارزیاب برای برسی خسارات جانی و مالی به شهرها اعزام شدند و فعلاً هیچ خسارتی گزارش نشده است.

وی افزود: طبق بررسی تیم‌های ارزیاب در دهستان‌های الوند، نصر آباد، فتح آباد، سومار و طبق گزارشی که از دهیاران مناطق اخذ شد هیچ خسارات جانی، مالی و تخریبی خوشبختانه داده نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت از عموم مردم خواست تا با حفظ خونسردی، اخبار و اطلاعات را از مراجع و رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه