اخبار داغ

دل‌نوشته حسین میرزامحمدی همزمان با اکران «کت‌چرمی» در خانه رسانه فجر 41؛

وقت دیدن سفر پر ماجرای آدم‌های «کت‌چرمی» رسیده است

وقت دیدن سفر پر ماجرای آدم‌های «کت‌چرمی» رسیده است
کارگردان فیلم سینمایی «کت‌چرمی» همزمان با اکران این اثر در پردیس سینمایی ملت و چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در دلنوشته‌ای ابراز امیدواری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن کامل دل‌نوشته حسین میرزامحمدی کارگردان «کت‌چرمی» درباره این اثر آمده است: «کت‌چرمی از یک روز تقریبا سرد در اواسط پاییز ۹۹ شروع شد؛ وقتی که برای ساخت یکی از فیلم‌های کوتاهم، نام‌مرده، در دل شهر به جستجوی مردمانی بودم که شاید بتوانم درک درست‌تری از روایت خودم پیدا کنم؛ روایتی در مورد دختران و پسران جوانی که به‌خاطر جبر اعتیاد کوچه‌های شهر را وجب می‌کردند. ساعت تقریبا ۱۱ شب بود که با دختری به اسم مهسا روبه‌رو شدم. ۲۱ ساله بود، اما ۲۱ سال زندگی نکرده بود. بگذریم از روزگاری که سپری کرده بود، اون یک جمله به من گفت که سرآغاز داستان «کت‌چرمی» شد. گفت: «میدونی چه‌قدر سخته که شبا فقط راه بری و راه بری و فقط راه بری بدون اینکه حتی جرأت کنی ثانیه‌ای وایستی، و روزا که همه چی روشنه بتونی چند دقیقه بخوابی؟؟؟» معلوم بود که به اندازه ۲۱ سال خواب از این دنیا طلب داره.
بعد از دو سال سفر پر ماجرای ما برای ساخت این فیلم، حالا وقت دیدن سفر پر ماجرای آدمای «کت‌چرمی» رسیده. زندگی یعنی همه‌ی این عواطف و احساسات، و فیلم هم یعنی خلق زندگی، یعنی خلق تمامی این عواطف و احساسات با هم و در کنار هم. فقط ای کاش درست خلق کرده باشیم!»
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا 22 بهمن 1401 در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با 9 فیلم در این رویداد حضور دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه