اخبار داغ

قالیباف:

عفو جمعی از متهمان حوادث اخیر جلوه دیگری‌‌ از رویکرد پدرانه رهبر انقلاب بود

عفو جمعی از متهمان حوادث اخیر جلوه دیگری‌‌ از رویکرد پدرانه رهبر انقلاب بود
رئیس مجلس گفت:موافقت حکیمانه رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا سالروز ارتحال جان‌سوز حضرت زینب کبری (س) را که بانگ رسای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی و الگوی جاودانه زنان مبارز را به همگان نشان دادند، به همه محبان اهل بیت تسلیت و تعزیت می گویم.

وی بیان کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان از ابتدای این حوادث حساب افرادی را که هیجان زده شده و فریب خوردند، از سازمان دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش ضمن تاکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی‌بدیل در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.

قالیباف تاکید کرد: موافقت رهبر حکیم انقلاب با این عفو از موضع قدرت نظام اسلامی که سیره پیامبران و ائمه (ع) است، نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده به آشوب گران سازمان یافته را سد کرد. بر همه ما مسئولان واجب است که با تاسی از رویکرد ایشان، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهیم دشمنان و آشوب گران سازمان یافته مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم است به نمایندگی از ملت نوع دوست ایران با تمامی افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیبت جان باختن شماری از هموطنان آنان تسلیت می گویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه