اخبار داغ

مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه / بیشکک قرقیزستان ؛

تکواندو ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| استارت تکواندوکاران در تهران

تکواندو ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| استارت تکواندوکاران در تهران
دومین اردوی تیم های تکواندو ناشنوایان در تهران آغاز شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، 7 بانوی تکواندوکار ناشنوا از امروز - دوشنبه 17 بهمن ماه دومین اردوی آماده سازی خود برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان ، را زیر نظر کادرفنی در مجموعه فرهنگی - ورزشی ناشنوایان آغاز و تا 27 بهمن ماه ادامه خواهند داد.

📌همچنین 5 تکواندوکار آقایان ناشنوا نیز از فردا - سه شنبه 18 بهمن ماه تمرینات خود را در تهران آغاز و تا 28 بهمن ماه در اردو خواهند بود.  

📌ورزشکاران دعوت شده از سوی کادرفنی می‌بایست مدارک مورد نیاز که شامل کارت بیمه ورزشی معتبر سال جاری و معرفی نامه کتبی از اداره کل ورزش و جوانان یا هیات ورزش ناشنوایان استان مربوطه را به همراه داشته باشند.
 
📌در بخش کیوروگی اعظم درستی و رضا ایمان زاده و در بخش پومسه نگار مددخانی ومهدی صمدیان تبار به سرپرستی غلامرضا عزیزی تیم های ملی تکواندو آقایان و بانوان را هدایت و همراهی می نمایند.
 
📌اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رشته های کشتی آزاد و فرنگی ، جودو و تکواندو ، اسفندماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه