اخبار داغ

آلومینیوم 2 – مس رفسنجان 1؛ نساجی 1 – پیکان 1؛ فولاد صفر – سپاهان 1؛

لیگ برتر فوتبال| آلومینیوم ۳ امتیاز را در خانه نگه داشت/ فولاد از خودی خورد

لیگ برتر فوتبال| آلومینیوم ۳ امتیاز را در خانه نگه داشت/ فولاد از خودی خورد
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد.

در اراک، آلومینیوم بعد از بازی جنجالی هفته گذشته و متوقف کردن صدرنشین، به مصاف مس رفسنجان رفت. آلومینیوم بازی بهتر شروع کرد و به گل رسید تا با برتری به رختکن برود. نیمه دوم هم برتری میزبان ادامه یافت و گل دوم را به ثمر رساند. مس که نمی خواست بازنده باشد جلو کشید و بلافاصله یکی از گلها جبران کرد اما کافی نبود تا تیم رحمتی برنده این بازی مهم باشد.


آلومینیوم 2
گل: محمدرضا آزادی (22)، هانسل زاپاتا (50)

مس رفسنجان 1
گل: گادوین منشا (60)


نساجی در خانه از پیکان پذیرایی کرد. نیمه نخست دو تیم از فرصت های خود استفاده نکردند و دست خالی به رختکن رفتند. در نیمه دوم ابتدا نساجی بود که به گل رسید و در ادامه پیکان بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا تقسیم امتیازات در وطنی رخ بدهد.


نساجی 1
گل: حامد شیری (48)

پیکان 1
گل: شیرزود تمیروف (69)


در اهواز، فولاد در یک بازی حساس به مصاف سپاهان رفت. نیمه اول فولاد اندکی بهتر بود اما به گل نرسید تا دو تیم دست خالی به رختکن روند. در آغاز نیمه دوم مدافع فولاد به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا فولاد برای جبران گل خورده جلو بکشد. آنها همه کار کردند جز گل زدن تا سپاهان با 3 امتیاز شیرین به اضفهان بازگردد و صدرنشینی خود را تحکیم کند.
فولاد صفر
گل:-

سپاهان 1
گل: محمد نژادمهدی (48، گل به خودی)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه