اخبار داغ

آغاز دور جدید فعالیت کمیسیون اخلاق کمیته المپیک با حضور خسروی وفا

آغاز دور جدید فعالیت کمیسیون اخلاق کمیته المپیک با حضور خسروی وفا
دور جدید فعالیت کمیسیون اخلاق با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیسیون اخلاق ورزش کشور دور جدید فعالیت خود را با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و نایب رییس این کمیته و ابلاغ احکام اعضای جدید کمیسیون اخلاق آغاز کرد.

در ابتدای نشست رئیس کمیسیون اخلاق ورزش کشور ضمن خیرمقدم به حاضرین به ارائه گزارش فعالیت های دوره قبل و برنامه های پیش رو این کمیسیون پرداخت و بر ضرورت توسعه فعالیتهای کمیسیون اخلاق در همه حوزه های ورزش کشور تاکید کرد.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه بر اهمیت و جایگاه اخلاق در ورزش و ضرورت ترویج اخلاق دربین ورزشکاران تاکید و اعلام کرد که کمیته ملی المپیک از هرگونه حمایتی از این کمیسیون و فعالیتهای آن دریغ نخواهد کرد.

خسروی وفا گفت: از این پس کمیته ملی المپیک نگاه ویژه ای به کمیسیون اخلاق و فعالیتهای آن خواهد داشت.

در این نشست مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک نیز کمیسیون اخلاق را حمایت گر ورزشکاران و فعالیتهای آن را اصل کار کمیته ملی المپیک دانست و بر ضرورت توجه به موضوع اخلاق و ترویج مولفه های آن در ورزش تاکید کرد.

در ادامه دبیر و دیگر اعضای کمیسیون اخلاق و روسای شعب بدوی و تجدیدنظر ارکان قضایی کمیسیون نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و پیشنهاداتی برای بهبود فعالیتهای کمیسیون در دوره جدید مطرح کردند.

در پایان نشست نیز احکام دو ساله اعضای جدید کمیسیون اخلاق ورزش کشور توسط رئیس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه