اخبار داغ

فقط توپ را برای مهاجم 2 متری‌شان ارسال کردند؛

تاوارس: شاید پرسپولیس قهرمان شود ولی اسم بازی آنها فوتبال نیست!

تاوارس: شاید پرسپولیس قهرمان شود ولی اسم بازی آنها فوتبال نیست!
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ممکن است پرسپولیس قهرمان شود اما امروزه فوتبال مدرن این نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تاوارس پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: دیروز در نشست خبری در مورد این مساله صحبت کردیم که گفته بودند باید پنالتی را جبران کنیم؛ فکر می‌کنم قولی که داده بودند انجام شد و جبران شد! من در مورد اشتباهات داوری زیادی صحبت نمی‌کنم ولی این چهارمین مرتبه است که علیه ما تصمیم های داور به ناحق گرفته می شود. جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. به خاطر اینکه در طول هفته ما متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت قبل از بازی یکی از بازیکنان‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و محمد قنبری هم به دلیل مصدومیت در نیمه اول از دست دادیم. به دلیل همچنین مشکلات و سختی‌هایی که در طول بازی برای ما پیش می‌آید ناچاریم جای برخی از بازیکنان را عوض کنیم. به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با وجود تمام سختی‌هایی که داشتیم بسیار خوب بازی کردند. به عنوان تیم ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم.

تاوارس گفت: فوتبالی که آنها بازی می‌کردند فقط این بود که از خط دفاع توپ را می‌گرفتند و برای مهاجم دومتری‌شان توپ را ارسال می‌کردند که آن هم توپ را برای نفر بعدی می‌ساباند، این فوتبال نیست. ممکن است قهرمان شوند اما امروزه فوتبال مدرن این نیست. با وجود همه بسختی‌هایی که بازیکنان ما داشتند به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

تاوارس در مورد اینکه صنعت نفت در ترکیب تیمش نیاز به دگرگونی ندارد، عنوان کرد:‌ خیلی با این نظر موافق نیستم قرار نیست فقط بازیکن جوان بازی بدهیم تا بگوییم بازیکن جوان بازی داده‌ایم. بازیکن جوان باید توانایی‌هایش را نشان بدهد. تنها جوانی که تاکنون توانسته‌ایم از آن استفاده کنیم احمد شریعت بوده است. تیم ما با وجود داشتن بازیکنانی مثل واسعی، شریعت و دلیری در مسابقات لیگ امیدها در روز پنجم مسابقات خودشان را به پایان رساندند

وی در مورد اینکه بازیکنان باتجربه روند تیمی را کند کرده‌اند، گفت: با شما موافقم. امروز ترکیب تغییر داشت، دیر یا زود عوض می‌شد. سه بازیکن ما امروز مصدوم بودند. ممی‌زاده هم خوب بازی کرد اما با توجه به اینکه در خط حمله نیاز به گلزن داشتیم تغییراتی دادم. بیت‌سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد آن هم به دلیل مصدومیت بود که از او راضی بودم. زیکانی به خاطر جراحی که انجام داده بود 5-6 ماه دور از مسابقات بود. زمانی که بازیکن بعد از توانبخشی به تمرینات برمی‌گردد باید به مرور زمان به ترکیب برگردد. ما در پست ریکانی بازیکنی نداریم و باید بازی می‌کرد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه به بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی‌دهند و اینکه در ابتدایی حرف‌هایش گفته چهار هفته داوری به ضرر نفت بوده و آیا دست‌هایی پیش پرده هست تا نفت نتیجه نگیرد، عنوان کرد: در جواب سؤال اول باید بگویم بله، و در جواب سؤال دوم باید بگویم، نه.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه