اخبار داغ

وزیر اقتصاد:

22 بهمن سایت شفافیت مولدسازی افتتاح می‌شود

 22 بهمن سایت شفافیت مولدسازی افتتاح می‌شود
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ۲۲ بهمن سایت اختصاصی مربوط به اطلاعات شفاف و برخط مولدسازی دارایی‌های دولت به طور رسمی افتتاح می‌‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خاندوزی امشب در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبه موسوم به مولدسازی اظهار کرد: مسئله مولدسازی به عنوان یکی از فرصت‌های پیشرفت پروژه‌های عمرانی و طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور مطرح است.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: سال‌ها در این خصوص بحث بود و تکالیف قانونی بر بودجه‌های سنواتی وجود داشت اما به جهت اینکه امکانات اجرایی آن و مقدمات پیشبرد کار فراهم نبود عملکرد بسیار پایینی در سنوات قبل وجود داشت.

خاندوزی اضافه کرد: با تدبیری که توسط شورای هماهنگی سران ۳قوه صورت گرفته و اختیاراتی که داده شده از یک طرف شناسایی اموال راکد و مازاد دستگاه‌های اجرایی در هر استان و از سمت دیگر معین کردن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌ها و دستگاه‌ها و پیوند دادن میان این اموال مازاد و نیازهای بالفعلی که در کشور وجود دارد اقدام موثری برای زاینده و مولد کردن دارایی‌های کشور است.

وی اذعان کرد: در ۲۲ بهمن سایت اختصاصی مربوط به اطلاعات شفاف و برخط مولدسازی دارایی‌های دولت به طور رسمی افتتاح می‌‌شود که با همکاری دستگاه‌های نظارتی این اتفاق ابزاری برای پیشبرد طرح‌های عمرانی زمین مانده در سال آینده است.

خاندوزی بیان کرد: دیدگاه دولت در زمینه بورس خودرو با توجه به مصوبه شفاف و روشنی که شورای عالی بورس در همین هفته جاری اعلام کرد کاملا مشخص است.

وی ابراز کرد: بدون نیاز به رفت و برگشت و تغییر در سیاست‌ها و تصمیات کشور بهترین تصمیم که هم منفعت خریداران را به جهت قیمت‌های منصفانه تضمین کند‌ و هم منفعت تولیدکنندگان را  از وضعیت زیانباری که در سال‌های اخیر گرفتار بودند را تضمین کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه