اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

اطیابی با گیشه ۱۱۰ میلیاردی/ بخارست همچنان صدرنشین سینما

اطیابی با گیشه ۱۱۰ میلیاردی/ بخارست همچنان صدرنشین سینما
امسال دو فیلم کمدی «انفرادی» و «بخارست» با فروش ۱۱۰ میلیاردی در گیشه، سهم زیادی از فروش سینمای کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال ۸۶ بود که سید مسعود اطیابی با ساخت فیلم سینمایی کمدی «خروس جنگی» با بازی رضا عطاران و مریلا زارعی و بازخوردی که از استقبال مخاطبان از این فیلم گرفت، متوجه شد که عامه تماشاگران از چه نوع کمدی خوششان می آید و درست ده سال بعد مسیر فیلمسازی اش را تغییر داد و شروع به ساخت فیلم های کمدی کرد تاجاییکه هر کدام از آن فیلم ها یکی از پرفروش ترین فیلم های سال اکران خود شدند.

تگزاس ۱ و ۲، دینامیت، انفرادی و بخارست با همین دست فرمان در این سال های اخیر ساخته شدند و حالا آقای کارگردان قصد دارد به تهیه کنندگی محمد شایسته فیلم کمدی «هتل» را کلید بزند تا ثابت کند در مسیر درستی قرار دارد.

همین امسال دو فیلم کمدی «انفرادی» و «بخارست» با فروش ۱۱۰ میلیاردی در گیشه، سهم زیادی از فروش سینمای کشور را به خود اختصاص داده اند و این درحالی است که سال گذشته فیلم سینمایی «دینامیت» با فروش ۵۸ میلیاردی صدرنشین گیشه ۱۴۰۰ سینما شده بود.

پژمان جمشیدی کمدینی که این سال ها با بازی های متفاوت خود در سینما و تلویزیون بر همه توانایی ها و استعداد بالای خود را نشان داده و ثابت کرده، بازیگر ثابت فیلم های اطیابی بوده است و در کنار او بازیگرانی همچون سام درخشانی، رضا عطاران، احمد مهران فر، مصطفی کیایی، مهدی هاشمی گروه کمدی بازیگران فیلم های اطیابی را تشکیل داده اند؛ حمزه صالحی به عنوان نویسنده و سید ابراهیم عامریان نیز در مقام تهیه کننده گروهی را تشکیل داده اند که در این چند ساله صدرنشین گیشه سینمای کشور را به نام خود زده اند.

بخارست همچنان صدرنشین سینما

 سینمایی انفرادی با بازی رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهران فر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، امید روحانی قصه یک شرکت مالی و اعتباری است که رئیسش اسدالله کرامت با بازی برزو ارجمند است و اعلام ورشکستگی کرده است. کسانی که پول‌های خود را در این مؤسسه گذاشته‌اند حالا شروع به اعتراض کرده اند و پولشان را می خواهند. این اتفاقات باعث می‌شود که سه نفر از همین طلبکاران به نام‌های امیر با بازی مهدی هاشمی، بهرام با بازی احمد مهران فرو جواد با بازی رضا عطاران که همه شان بی خانمان شده اند با هم رفیق و هم مسیر شوند که این رفاقت اتفاقات تازهخ ای را برایشان رقم می زند.

اما سینمایی «بخارست» دیگر ساخته اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، حسین یاری، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و غلامرضا نیکخواه ماجرای جلیل و جلال را روایت می کند؛ این دو برادر یکی در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست کار می‌کند؛ جلیل قصد دارد با پیج اینستاگرامی اش کسب درآمد کند، از این رو دست به گرفتن ویدئوهای دوربین مخفی خطرناک می‌زند. یکی از این دوربین مخفی‌ها که در استخر گرفته شده، او را در مخمصه بزرگی گرفتار می‌کند که منجر می‌شود وارد دردسرهایی شوند.

در ادامه جدول فروش سینما در هفته ای که گذشت، آمده است.

 

 

ردیف

فیلم

فروش هفته

فروش کل

۱

بخارست

۳ میلیارد و ۱۵۶ میلیون

۳۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون

۲

ملاقات خصوصی

۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون

۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون

۳

چپ راست

۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون

۴

لوپتو

۶۴۳ میلیون

۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون

۵

جزیره فضایی

۴۱۵ میلیون

۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون

۶

پالتو شتری

۳۵۳ میلیون

۱ میلیارد تومان

۷

پسر دلفینی

۲۸۴ میلیون

۲۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون

۸

بام بالا

۱۴۰ میلیون

۴ میلیارد و ۷۸ میلیون

 

مصطفی پورکیانی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه