اخبار داغ

سید محمد آقا میری در گفتگو با دانا:

بررسی میزان افزایش نرخ کرایه‌ها در جلسه بعدازظهر امروز

بررسی میزان افزایش نرخ کرایه‌ها در جلسه بعدازظهر امروز
عضو شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه‌ها در کمیسیون عمران و حمل و نقل بعدازظهر امروز بررسی نتایج کارشناسی اعلام و نهایت در صحن شورا فردا مطرح و رای گیری خواهد شد.

سید محمد آقا میری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه‌ها در پایتخت اظهار داشت: هفته گذشته بررسی لایحه نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت اما تاکنون میزان افزایش کرایه‌ها به تصویب نرسید است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بعدازظهر امروز جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل عمران برگزار خواهد شد، گفت: تصمیم گیری در این راستا صورت خواهد گرفت و نتایج کارشناسی اعلام و نهایت در صحن شورا فردا مطرح و رای گیری خواهد شد.

آقامیری با اشاره به اینکه قرار بر این شد تا مدل‌های پیشنهادی توسط شهرداری دوباره بررسی شوند و امروز در جلسه مطرح شود تا لایحه نهایی و قابلیت ارجاع به صحن را پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به میزان افزایش بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: پیشنهاد مترو افزایش حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی بهای بلیط است و برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به صورت پیمایشی بررسی خواهد شد.

مجوز فرمانداری برای افزایش نرخ بهای خدمات تا ۴۷ درصد

گفتنی است؛ چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش در پاسخ به این پرسش که آیا فرمانداری با میزان افزایش نرخ ۴۰ درصدی کرایه حمل و نقل عمومی موافقت خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا ۴۷ درصد نرخ تورم مجاز اعلام کرده است؛ شهر گران تر می شود و اگر میزان افزایش بهای خدمات کم باشد، مشکل ساز خواهد بود.

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه